Janbouli's Home Layout The Kannewton & CC

Gestart door Janbouli, mei 08, 2012, 22:29:31

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

december 09, 2012, 18:59:54 #90 Last Edit: december 09, 2012, 19:27:29 by Janbouli
Mijn kleuren pallet om de rotsen te schilderen.


De bovenkant van de rotsen moest nog , eerste een basis van Burnt Umber, en daarna drybrushen met steeds gemengd de andere kleuren, de lichtste kleur laatst.


Nadat ik de rotsen geverfd had bedacht ik dat bovenop de rotsen een mooie plaats zou zijn voor een uitkijkpost incl. drank en snack hut. Een pasta gemaakt van zand, verf en witte lijm, deze erop gesmeerd en een beetje egaal gemaakt waar straks de parkeerplaats komt en waar de hut komt, vervolhens de hut lichtjes in de pasta gedrukt zodat deze mooi aansluit.


Even later reed er een eerste Rock Island trein door de pas heen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ondertussen de lichtbakken boven de baan ook afgemaakt voor deze kamer inclusief zo bedraad met schakelaars dat ik elke scene apart aan en uit kan zetten , bespaart een beetje energie.

3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ziet er allemaal goed uit  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Citaat van: milocomarty op december 09, 2012, 20:23:00
Spiekerjozef  ;D

Geen idee wat of wie Spiekerjozef is ??? Googlend kawam ik op Finkers en op een heleboel mensen die zich Spiekerjozef noemen op forums , maar wie hij is , geen idee.

Als het met spijkers te maken heeft moet ik je teleurstellen, ik heb nog geen enkele spijker in mij baan zitten.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Finkeriaans voor timmerman, Jozef was dat ja van beroep ...en de hedendaagse werkt met schroeven en accuboormachines....

Okay snap hem, ja af en toe ben ik het kleine werk een beetje moe en dan ben ik blij dat ik nog wat bankwerk e.d. in elkaar moet zetten, zodoende ben ik straks veel eerder met de andere kamer bezig dan dat ik de eerste kamer klaar heb.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Niet te snel h? Jan  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


CitaatMijn kleuren pallet om de rotsen te schilderen

Grappig, net een videootje van Dave Frary bekeken, komt me bekent voor... ;)

Beetje Frary, beetje Huffman, beetje Troelsen een beetje Janbouli  ;D
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Wat fotos van de scene op mijn baan waar ik de laatste week aan bezig ben geweest, het is de rand van Riley, met Pauls Fresh Market , Patsy's Pottery en een Benzine station.


De foto's zijn niet helemaal scherp , mijn camera heeft het na 4 jaar begeven, nieuwe is al besteld, maar nog niet aangekomen.








Paul ziet dat er een nieuwe vracht vers spul van de velden af komt
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ziet mooi uit  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Nice Jan, geeft wel een gevoel van een uitgestrekt landschap..