2e Station voor de Clay Centre Line , dat van Clay Centre, in tegenstelling tot Manhattan heb ik deze keer geen kit van het prototype genomen maar Langley Station van Inter Action Hobbies. Vind ik gewoon mooi en puur prototypieel gaat sowieso niet lukken.

De onderdelen in de kit.

Excellente instructies in kleur, hier zouden velen een voorbeeld aan kunnen nemen, vooral MTL zie hieronder.

Dit zijn de instructies van MTL Micro Trains Line voor een gebouwtje dat ik tegelijkertijd aan het bouwen ben, schandalig je zou denken dat je een kit van 5 euro in elkaar aan het zetten bent. Iemand die voor het eerst een lasercut gaat bouwen kan hierdoor in een keer besluiten er nooit meer een te doen, wat jammer is want imho zijn lasercuts de mooiste en leukste kits om te bouwen.

Verder met het station, het is een RI depot dus de kleuren Rock Island Maroon en Building Creme geverfd.

De ramen en deuren zijn voortreffelijk gedetailleerd met raamspijlen ( bijna ) op schaal.

De ramen en deuren geplaatst voor dat ik de muren gebouwd heb, dit tegen de instructies in.

Bracing op de vloer , meer om de muren makkelijker op hun plaats te lijmen dan tegen kromtrekken van het laserboard.

Muren plaatsen.