Cardigan Bay Coastal Railroad part 2

Gestart door milocomarty, mei 08, 2012, 21:33:54

« vorige - volgende »

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Beetje van beiden  ;) Denk dat deze upgrade een absolute must is voor eenieder die een nochstok bezit. Hoeft geen koperstrip te zijn, kan ook een draadje. Als het rooster in de schroefdop maar van metaal is. Heb een nieuwere versie in de handen gehad en die hadden een nylon rooster. Vervangen voor een stukkie uit zo?n ikea zeef oid en hoppa, goede statische energie vlak bij de grasjes..

Weer een latertje vanavond maar wou toch nog effe de 12 mm vezels proberen. Lekkere gelige droge stengels met een lengte van 2ft in deze schaal..
Indruppen, nochstokken, snel stofzuigen met zo'n instelbaar ding op de laagste stand en nog een keer met een lege nochstok eroverheen...lijkt wel of de vezels weer terug in hun bakkie willen...







Erg content nu met het stokkie, morgen nog effe goed zuigen voor de laatste losse vezels...

Mooi gedaan Martin. Klein detail. De wielen van die Ford staan verkeerd. Zo rij je rechtdoor de berm in ;)
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Ik denk dat die kar daar geparkeerd staat Bart...  :D 8)

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Mist ook al een chaufeur. Motor pech ????
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn


Citaat van: BvDoorn op augustus 10, 2012, 10:39:06
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Mist ook al een chaufeur. Motor pech ????

Nah, die loopt met zo'n loojige gietijzeren jerrycan terug naar het dorp om wat petroleum te halen voor die brik...

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Rustig zondagje, voetbal wedstrijdje om 14.30, 4-1 van Groningen gewonnen. Lui op de bank hangen en wat geknoei met de nochstok...







alles met de druppel techniek...

8 augustus was het 2 jaar geleden dat de eerste palen voor de CBC RR de grond ingingen...............wat vliegt de tijd...



Dank je John

Met werkdagen van 12 /13 uur rest me niet veel tijd om wat aan de modules te werken. Beetje nochstokken en het opnieuw begrassen van al gedane stukken direct aan de rotsige kust..









Effe niet letten op alle losse rondzwervende grasvezels..


Is wel een noodgedwongen pauze, werkdagen van meer dan 12 uur  ::)

Maar kom toch aardig aan het beeld wat ik voor ogen heb met gras dat over de rand van een klif steekt...



Nu maar eens wat meer overzicht fotos, forney nr 14 onder het bruggetje terug van de loop...



tunnel aan de andere zijde....



en een laatste op m'n rommelige zolder van beide modules...



Misschien een keer tijd om alle bakken weer aan elkaar te knopen voor een testrit, gelijk effe kijken of ik de  AR-1 niet heb opgeblazen met al deze statische energy   ;D

Mijn komplimenten, het ziet er gelikt uit Martin.
Ton
Erare humanum est