Cardigan Bay Coastal Railroad part 2

Gestart door milocomarty, mei 08, 2012, 21:33:54

« vorige - volgende »

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Fraai, een mild kleurcontrast, ik mag dat wel...
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

CitaatBijna 3 weken continu aan het werk..vanavond maar eens wat gedaan

Je komt in ieder geval nog thuis, Laatste weken alleen maar hotel kamers gezien...... Afijn, komend weekeinde mooi weer en dan kunnen we weer wat tijd aan de hobby besteden.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Ach errug is dit, kon geen bedankje af. Sorry. Bedankt mannen !

Paar bakkies bijgebouwd voor de TT baan
Vuurtoren bak....



Plaats de dozen en kitkoker om een gevoel te krijgen waar de pandjes moeten komen te staan, soort primitieve mockup..
Volgende, met een ongelukje van een 4cm knalhamerspijker dwars door m'n duim, de tressle bak...





Waarschijnlijk alleen een bak met veel groen misschien een riviertje en een watermolen..

Ben nu al benieuwd hoe mooi dit gaat worden  ;D
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Thnx Jan !

Vandaag maar 's 2 bakkies op poten gezet, railniveau 1300mm



Bekende blokkies aan de binnenkant, alleen de poot wat ingezaagd....





Verder wat plaatjes om een idee te geven van het landschap, klein riviertje op de tressle module gebouwd...









Nu nog 5 scenery modules en 3 met opstelsporen te bouwen  :o :pompom:


Da's dat berken CP/CP alle grote kwasten zijn gestopt.....is nog een van de goedkoopste berkenplaten ook..

Vandaag wat pret gehad met bier en een voetbalwedstrijdje, na de tijd met kartonnen strips en hete lijm...









paar stukkies te doen voordat het gipsverband laagje erop komt...


Naast dat ik nog 4 poten in elkaar gefrobelt heb, heb ik besloten dat het een scenery only module wordt. Allen groen , bomen en andere meuk. Klein riviertje met 2 watervalletjes en erg stijle rotswanden aan de kust...








Verder vanavond de derde, maar die had ik al gebouwd, module erachter gehangen en wat meer strippies geplakt. Daarna m'nne vingers afgekoeld met gipsverband...



Leisteen groeve hoek...



rail richting het zuiden..



Stukkie dood spoor, alleen tijdens TT's normaal de verbinding naar een ander deel van m'n baan



Kijkje over de brug richting het noorden



Stel je een baan voor met een lading bomen en groen, hier en daar een verdwaalt huisje en een industrietje..


Vanavond er nog een Mordor bakkie bij aan gesleuteld. Al iets eerder gebouwd, maar we willen uiteraard strakke aansluitingen en bijna onzichtbare naden..





Klein beetie lopen knutselen in de leisteen groeve hoek....





Totale lengte van deze 4 bakkies is 3.4 meter. Komt nog een 2.5 meter bijaan maakt het frontaal 5.9 meter. Links en rechts 2 meter naar achter, en dan links aan de achterzijde nog een 1.2 meter module. Houdt ik 3.3 meter over voor opstelsporen. Streven is OT 2014 klaar  ??? ::)


Beetje nabewerking John, kwast, staalborstels en andere dingen.. ;)

Vanavond eerst eens op klantenbezoek. Moet ja een paar munten verdienen om de zooi te bekostigen. Daarna nog een uurtje knoeien aan de modules...





Caboose neergepleurt voor het idee van grootte

Jammer he , dat we geld moeten verdienen, liever die tijd besteden aan de hobby. Zou graag zoiets als Miniatuur Wunderland opzetten hier ergens in de buurt, klein beginnen en uitbouwen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N