Cardigan Bay Coastal Railroad part 2

Gestart door milocomarty, mei 08, 2012, 21:33:54

« vorige - volgende »

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.



Weer eens aan het knoeien met roadname en nummers,weer eens verkleind, met het handje geschilderd voor de derde keer.Paar touch ups en ik denk dat ik het zo wel zie zitten...




Dat ziet er perfect uit Martin
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Perfect wil ik niet zeggen, maar wel beter dan het was  ;)

De laatste tijd teveel uren in m'n werk en te weinig in de modelbaan...maar beter zo dan teveel tijd en te weinig munten om uit te geven ..
Vanavond wat aan m'n eigen baantje weer gewerkt ipv het OHMB gebeuren, her en der opnieuw het water oppervlakj en rotsen bijgeschilderd om een wat meer uniform geheel te krijgen







augustus 28, 2012, 12:05:46 #202 Last Edit: augustus 28, 2012, 12:11:10 by J J H S
  >:(???  T'is nog steeds een mooie baan  ??? 
Het is eerder: tblijft een mooie baan  ;D


Martin: Vaak zie je dat spoorwegmaatschappijen in the USA een lange naam afkorten/korter maken/of noemen naar een plaats:
zoals Frisco voor St. Louis ? San Francisco Railway, Maumee Route voor Cleveland, Indianapolis, Cincinnati & St. Louis (Maumee is een plaats langs de lijn). Zou je ook zoites voor jouw RR willen? Je zou hem "The Bay" kunnen noemen of zoiets.  :D ;D :D ;D ;)
Over.

Jeroen

Dank heren !! Zal ?s nadenken over de naam  ;)

Pff vandaag met Ronald aan het fineren, batterijen van ma's camera leeg...denk doe haar m'n snapshot mee blijft dat ding zeuren dat ie laag in de batterijen zit...beetje mee prutsen, vers geladen batterijen en maar 's wat test plaatjes..




Mooie sfeerplaatjes Martin!

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Meesterlijk Martin, heb je een oude klok uit elkaar gehaald voor het tandwiel  ;)
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Dank heren, is een gekregen casting, een van de weinige niet zelfgebouwde dingen op de baan...

Vanavond een paar kleine dingen op de nieuwe modulen, paar lagen glans op verschillende watertjes en wat gepruts aan het onderhoudsschuurtje. Gelijk effe kijken of het is zoals ik het in gedachten had. Op het randje van de baan zie je kijkend door de ingraving een klein stukkie van het schuurtje...



klein stukkie verderop zie je het ding in z'n totaal, het stuk gesteente met groen in het midden van de keerdriehoek blokkeerd dus redelijk het zicht..



dichterbij....



Golfplaten moeten nog van wat verf voorzien worden, deur en een raampie gemaakt. Zit me wel af te vragen of ik dit hutje misschien een boxcar rood kleurtje geef om toch wat dwingende kleur toe te voegen aan de scene... ???

Zat zo te kijken naar het schuurtje en kreeg het volgende idee.

Als je een half schuurtje of huisje langs de rand van de baan zet met de open kant naar je toe gericht dan kun je door de ramen of deur(en) de baan zien is misschien wel een leuk effect voor deze of je module baan.

JohnT

Hi Martin,
Mooie foto's, knap werk!!
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Thnx mannen....zal er eens over denken John.

Eigenlijk is wel de laatste tijd het tempo er een beetje uit. Bijna 3 weken continu aan het werk..vanavond maar eens wat gedaan en dat kleine hutje geschilderd, van een deur en een raam voorzien...toch voor een rode gekozen om te zien wat er gebeurt binnen de compositie..