LDC West

Gestart door CSX 6400, september 17, 2012, 09:03:45

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Die tekening is een tijdje geleden voortgekomen uit mijn Sketchup ontwerp.

Maar dat wil niet zeggen, dat je zeer goed bezig bent Paul.
Ik vind het best knap met wat je aan het doen bent.
Complimenten!
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: CSX 6400 op augustus 23, 2014, 15:07:40
Die tekening is een tijdje geleden voortgekomen uit mijn Sketchup ontwerp.

Gebruik je dan een programma om de tekening zo te krijgen of teken je alles in 2D.

JohnT

Ik teken alles in 3D in Sketchup waarna je op deze manier er een 2D weergave uit kunt krijgen. Overigens is de 2D tekening verre van ideaal weergegeven, merk ik nu bij het bouwen, maar het is toch wat overzichtelijker dan de 3D versie.

Groet,
Paul

Knap hoor Paul met zo'n teken programma.
Mij ligt dat niet zo!
Hans, liefhebber On30 + H0

augustus 26, 2014, 20:01:26 #335 Last Edit: augustus 26, 2014, 20:06:53 by CSX 6400
Ik vind het leuk om te doen, maar echt resultaat in handen hebben is toch leuker: hij is af, de constructie dan.

af

De oude kartonnen speelgoed loods waaraan de maten van deze zijn afgeleid kan nu aan de kant (links achter)

Weer een leuke aanwinst voor het langzaam uit de grond kruipende LDC West. Ik heb nog heel wat hout over en de wagons moeten ook droog gerepareerd kunnen worden.  Ik ga maar eens heel voorzichtig (vrijdag beginnen met de nieuwe studie) idee?n voor de car-shop opdoen.

Groet,
Paul

Heel mooi
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: CSX 6400 op augustus 26, 2014, 20:01:26
Ik vind het leuk om te doen, maar echt resultaat in handen hebben is toch leuker: hij is af, de constructie dan.



Daar zouden meer van jouw generatie zo over moeten denken.
Dat virtueele gedoe is leuk maar in het echt is veeeeel leuker.
En geeft veel meer voldoening.

Ton
Erare humanum est

Bravo Paul ziet er goed uit , LDC West word wat.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Gave loods! Spot ik daar trouwens een Geoff op het eerste plaatje ::)?

Mooi gedaan Paul.
Is het mogelijk 'n filmpie te maken?
Hans, liefhebber On30 + H0

Het ziet er allemaal goed uit Paul. Mooi opgelost trouwens: dat stukje aanbouw aan de achterkant van de loc. loods.

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Citaat van: CSX 6400 op augustus 25, 2014, 15:48:30
Ik teken alles in 3D in Sketchup waarna je op deze manier er een 2D weergave uit kunt krijgen. Overigens is de 2D tekening verre van ideaal weergegeven, merk ik nu bij het bouwen, maar het is toch wat overzichtelijker dan de 3D versie.

Groet,
Paul

Ok? bedankt.

JohnT

Hi Paul,

Netjes  geworden.
Mooi staaltje van eigenbouw.
Ben benieuwd naar het vervolg
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Thanks guys,

@Hans, Ik zal binnenkort eens een overzichtsfilmpje van het hele gebeuren maken. Alleen voor de loods zie ik daar geen meerwaarde in. Nouja, kan een foto proberen te uploaden naar Youtube.  >:D

Groet,
Paul