LDC West

Gestart door CSX 6400, september 17, 2012, 09:03:45

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Thnx  8) Ik zat zelf te denken aan een deels ingevallen dak zodat je een kleine sneek-peek naar binnen hebt. Dat verplicht echter wel dat er ook een interieur in moet komen.  :-\ Daarnaast blijven beide loodsen inderdaad afneembaar. Ik wil er wel bij kunnen wanneer er binnen iets fout gaat.

Groet,
Paul

Citaat van: CSX 6400 op juli 22, 2015, 07:52:38
Thnx  8) Ik zat zelf te denken aan een deels ingevallen dak zodat je een kleine sneek-peek naar binnen hebt. Dat verplicht echter wel dat er ook een interieur in moet komen.  :-\ Daarnaast blijven beide loodsen inderdaad afneembaar. Ik wil er wel bij kunnen wanneer er binnen iets fout gaat.

Groet,
Paul

Sneak peek lijkt me een leuk idee.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Vandaag tijd gevonden om de pannenlatten en de binnenmuur te installeren. De constructie is nu praktisch af. Ik ben er wel content mee. De bouw van de loods loopt nu even vast omdat ik eerst materiaal moet zien te vinden voor de fundering ervan. In de tussentijd ga ik me maar eens richten op een Roundhouse combine kitje om te pimpen. (Ik heb het wel weer erg druk, maar eens kijken wat ik kan doen)
Hoe zit het trouwens met het gebruik van inspectieputten bij dit soort kleine spoorwegen? Ik vind het idee van een inspectiekuil erg aantrekkelijk en zit er over na te denken een in de kleine loods te maken, maar ik heb deze eigenlijk nog nooit op een amerikaanse baan aangetroffen.


Stand van zaken

Groet,
Paul

nice

Ton
Erare humanum est

Mooi en strak gebouwd Paul.
Hans, liefhebber On30 + H0

Mooi zo met al dat hout

Inspectie putten hadden ze ook
Ik heb een kit van een roundhouse en daar worden ook inspectie putten bij
Zal volgende week eens zoeken
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

ziet er heel mooi uit ben ook zeer beniewd hoe je de rest doet .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Nog even snel gekeken hoe de loods staat op de baan zelf. Wordt een leuk hoekje zo.  ^-^



Daarnaast mag ik vandaag weer een getalletje bij m'n leeftijd optellen. Dit heeft er o.a. voor gezorgd dat ik een hiaat in mijn gereedschapskist kan invullen. Eigenlijk voor een andere hobby, maar gaat hier ook vast goed van pas komen.  O0



Groet,
Paul

Heel mooi zo Paul.
Staat goed zo op je baan.
Wat jouw machientje betreft, daar zal je veel plezier aan beleven.
Hij wordt onmisbaar!
Hans, liefhebber On30 + H0

Ziet er mooi uit Paul en gefeliciteerd
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Nog vele jaren Paul....

Ton
Erare humanum est

Gefeliciteerd :) en een mooi stukje gereedschap. Dit soort tools maken het een stuk aangenamer.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

gefeliciteerd, en dat er nog vele mooie bouwwerken mogen volgen

hier ook bijna alles van Proxxon, goed spul

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Proficiat Paul en dat is een  mooi stukje gereedschap
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N