Even wachten met filmpjes plaatsen

Gestart door Janbouli, februari 01, 2014, 00:04:40

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Er is ook al even zo iets beschikbaar, gelukkig weet ik zat van SMF zelfs ooit mods geschreven ervoor, maar die Karma link zijn al zat onenigheden mee gestart :) het slaat namelijk totaal nergens op, het ging goed toch zonder dat karma geneuzel wrom dan nu ineens anders willen.

@Hans: zoals ik het begrepen heb is er de wens om alle filmpjes in 1 (of in ieder geval een paar) onderwerp(en) te plaatsen om het totale aantal filmpjes-onderwerpen te beperken (wat nu alsmaar groeit). ;)
Meer bouwer dan rijder. Huidig project: modulaire cirkelbaan Polar Express

er is toch niks mis met een reactie als het over het fimpje zelf gaat, en die 1ne extra of meer extra postings gaat geen forum trager van worden, foto's zou eerder een probleem zijn als ze op dezelfde server staan als het forum, externe linken vertragen hier niets.

Opslagruimte/snelheid is niet zo zeer het issue, meer de overzichtelijkheid.
Meer bouwer dan rijder. Huidig project: modulaire cirkelbaan Polar Express

De lol om 'n filmpie te plaatsen is er op deze manier wel af, vind ik.
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: Maarten op februari 13, 2014, 20:53:29
Opslagruimte/snelheid is niet zo zeer het issue, meer de overzichtelijkheid.

Het ging idd niet over de snelheid , en de karma mod werkt ook niet zoals we eigenlijk bedoeld hadden . we wilden gewoon af van een draad die begon met een filmpje en dan 2 paginas met bedankt en wow er achteraan kreeg, en dan werd het volgende draadje weer aangemaakt met weer een filmpje van youtube  en weer 20 bedankjes en wows.

Waarom is de lol er van af Hans ( American ) , je kunt zoveel filmpjes plaatsen als je wilt alleen niet iedere keer een nieuwe draad ervoor aanmaken.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Zoals ik al eerder heb beschreven.

1) Filmpjes graag maar dan wel filmpjes die een meerwaarde hebben voor ons forum.
2) Een filmpje plaatsen in de daarvoor ingerichte categorie met de titel van het filmpje of in ieder geval een duidelijke omschrijving waarover het filmpje gaat.

3) Reacties ook prima maar dan wel inhoudelijk over het filmpje.

Dat is alles, hoe moeilijk kan het zijn.

JohnT