Even wachten met filmpjes plaatsen

Gestart door Janbouli, februari 01, 2014, 00:04:40

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.




Citaat van: Opa-Bullcat op februari 06, 2014, 10:28:49
een schouderklopje in de vorm van WOW of leuk filmpje is voor de plaatser leuker als een button, en waarom zou het filmpje onvindbaar zijn, dat is de eerste posting meestal van een topic.

mijn 2 euro

Eh , het is juist de bedoeling dat er niet voor ieder filmpje een nieuwe topic word gemaakt. En de Thanks button ( helaas dus niet beschikbaar voor smf ) werkt uitstekend , ga maar eens kijken op nscale.net.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Jan, John,

Wat is de redenatie achter de wens om niet voor elk filmpje een nieuw topic te maken? Dat vind ik juist wel handig, omdat je de gesprekken er over dan concentreert.

Wat me wel handig lijkt is om een paar boards te maken met goed onderscheidende namen, zoals reeds voorgesteld.
En als we dat dan combineren met een "Like" of "Thanks" button, dan zijn we er denk ik.

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Zoals ik al heel in het begin zei lijkt het mij handig om dan een filmpje te plaatsen onder zijn eigen Youtube titel dus eigen topic, hiermee zijn de onderwerpen al wat makkelijker terug te vinden. Daar wij het streven hebben om ALLEEN filmpjes te plaatsen die een aanvulling zijn voor dit forum zal de hoeveelheid filmpjes toch niet in de honderden gaan lopen?

JohnT

Het ging zo lekker!
Leuk filmpie, wat commentaar of niet, lekker bespreken, allemaal zeer ontspannend.
Nu wordt het er niet echt leuker op met al die regeltjes!!!
Hans, liefhebber On30 + H0


Citaat van: American op februari 07, 2014, 11:25:14
Het ging zo lekker!
Leuk filmpie, wat commentaar of niet, lekker bespreken, allemaal zeer ontspannend.
Nu wordt het er niet echt leuker op met al die regeltjes!!!

In het kort.

Je plaatst een filmpje in de juiste categorie met een eigen topic met de titel van het filmpje.
Praten over het filmpje is prima maar wil je alleen bedankt o.i.d zeggen gebruik dan het knopje.
En alstublieft alleen filmpjes die een meerwaarde hebben voor dit forum, vergeet niet dat de meeste bezoekers van dit forum ook op Youtube kijken en vermoedelijk ook daar de meeste gangbare filmpjes wel gezien hebben.

Valt wel mee met die regeltjes toch?

JohnT

Helder John,

We hebben alle argumenten en oplossingen denk ik nu wel gezien.
Laatste idee: regels als sticky in het Filmpjes Board...

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

mmmmm, ik zie nu bij mensen - 1 en -2 staan , kennelijk zijn er dus mensen hier die een bijdrage als iets negatiefs zien, raar vind ik dat immers iedere bijdrage is positief en als je het niets vind is het nog altijd niet negatief.

Ook zie ik dat er nu helemaal geen filmpjes worden geplaatst , dat was natuurlijk ook niet de bedoeling. Regels zijn nodig om het geheel gestructureerd te houden niet om je te pesten of om je weg te jagen.

3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Op een ander forum heb ik een instelling aangezet die de plussen en de minnen bij elkaar optelt.

Er ontstaat dan ??n getal dat verhoogd wordt met positieve en verlaagd wordt met negatieve beoordelingen.

Op het Karma tabblad van Beheer zet je hiervoor de 'Karma-modus' op de waarde 'Activeer totaal karmapunten'.

Okay, geef me maar een plusje, sta ik weer op nul...  ;)

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Het jammere van het huidige plussen en minnen is dat het enkel over de persoon zelf gaat (forum-breed) en niet over de bewuste post. Het heeft eigenlijk geen (herleidbare) relatie met een gepost filmpje (waar het om begonnen was) of een bepaalde reactie in een topic.
Meer bouwer dan rijder. Huidig project: modulaire cirkelbaan Polar Express

Citaat van: Maarten op februari 13, 2014, 18:51:17
Het jammere van het huidige plussen en minnen is dat het enkel over de persoon zelf gaat (forum-breed) en niet over de bewuste post. Het heeft eigenlijk geen (herleidbare) relatie met een gepost filmpje (waar het om begonnen was) of een bepaalde reactie in een topic.

Dat klopt, vind ik ook een nadeel, maar zo is die functionaliteit in SMF wel bedoeld.
Jammer dat er geen werkende plug-in te vinden is om het per post te kunnen doen...

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Ik zeg heel eerlijk dat ik geen verstand heb van SMF. De beheerders hier weten er veel meer van. Geen idee of het werkt maar ik kwam dit nog tegen:
http://smfhelp.org/index.php?topic=63.0
Meer bouwer dan rijder. Huidig project: modulaire cirkelbaan Polar Express