American Civil War Layout

Gestart door usronald, juni 13, 2012, 12:47:52

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ik weet niet wat ik moet zegen ik vind het super mooi  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Treinen en oorlog spullen, super combinatie.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ja he? En al googelend vond ik alweer iets waar wat mee te doen valt... maar die verklap ik nog niet  ;) Eerst dit af!

Hi Ronald,

Zier er goed uit al dat spul op de trein. Ook goed voor het gewicht.
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Zijn weer mooie plaatjes geeft een goede indruk. Over de weblinks zoeken doe ik ook wel maar het is handig als je weblinks hebt waar iemand al ervaring mee heeft.

JohnT

@JohnV; jazeker, gewicht brengt 't wel in de schaal!

@JohnT; de gameswereld in 28 mm is groot heb ik inmiddels gemerkt. Het leeft in Engeland behoorlijk, en het is een heel aparte andere wereld als de onze met treintjes. Wargaming is best wel leuk! :)

Ik heb van een aantal fabrikanten de figuren. Perry Miniatures had ik al, nu heb ik ze ook van Redoubt Enterprises. En ik moet zeggen dat ze geweldig zijn. Deze firma werkt met losse hoofden zodat je die willekeurig plaatsen kunt. Een mooie oplossing omdat je ze zo ook een andere positie kunt geven. Gietvorm, detail en afwerking zijn van hoog niveau.

De groep die om het kampvuur gaat komen te zitten:



Per tent een setje wapens, ik heb ook nog een set losse wapens voor bij het schiet gedeelte:



En zo krijg je de setjes aangeleverd, de figuren zonder hoofd en een lading losse hoofden:



En wat zittende knapen op een flatcar, dat lijkt wel aardig toch?:



Hier van dichtbij zodat je zien kunt dat het met het detail wel goed zit:



De 32-ponder die in de geschutswagen komt. Er is wel iets misgegaan met het gieten want er mist een ophangpin.... ga ik nog even over mailen. Die zit aan de andere kant als dat je nu ziet dus een ramp is dat niet maar je betaald uiteindelijk voor goed spul ;) :



En nog een overzichtje:



Ik ga vlug verder, later!

Citaat van: usronald op januari 19, 2013, 19:56:59

De groep die om het kampvuur gaat komen te zitten:


Aha! The hobo's enlisted in the service!!!  ;D 8)
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Super  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

In 1 woord:WOW
Ga zo door Ronald en Wanda

Gr. Klaas
Sorry ben dit keer niet bij Ontrax, ga naar Rail toe dit jaar
Gr. Klaas

Door omstandigheden kan ik helaas eerst geen amerikaan kopen

Dank je Klaas, vooralsnog is dit stukje mijn werk ;)

Jammer dat je kiest voor Rail, OT zal je toch veel meer mooie banen geven. Ik zal de lijst ook hierop het forum neerzetten straks.

CitaatDeze firma werkt met losse hoofden zodat je die willekeurig plaatsen kunt. Een mooie oplossing omdat je ze zo ook een andere positie kunt geven

Dit doe ik met plastic figuurtjes, zaag de armen en benen er af en zet ze op eigen wijze in elkaar kiertjes en gaatjes opvullen met das-klei. Op die manier heb ik van Russische infanterie soldaten cabine personeel gemaakt voor mijn 0N30 consolidation.

Mooie figuurtjes.

JohnT

Precies, da's ( ;D ;D) een mooie oplossing. Zijn het de 1:48 Tamiya figuren? Zo ja, zou je de lengte eens op kunnen meten van je staande manneke in het machinistenhuis?

Ik heb ooit eens een zak van 100 poppetjes uit Hong Kong laten komen.
Maar er zaten maar een stuk of zes verschillende figuurtjes in.
Wat amputaties en "plastieke" chirurgie doet dan wonderen.

Ik moet zeggen Ronald ,dat het baantje al een aardig "civil war"sfeertje begint te krijgen.
Ton

Erare humanum est

Dank je Ton! Er ligt nog wat spul en wat civiele figuurtjes. Zal vanmiddag nog wat foto's plaatsen  ;)