American Civil War Layout

Gestart door usronald, juni 13, 2012, 12:47:52

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bij nadere bestudering zag ik dat er iets niet klopte.... de balk tussen de middenbalken onder de kar. Die hoort ertussen en niet eronder gemonteerd. Dat maar even gefixt:



Lijkt ineens veel sierlijker!

Later weer meer.

wouw ziet er mooi uit  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Hoi ik weet niet zeker maar moet dat balkje in het midden niet tussen de balkjes zo als voorbeeld  :-[
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger, klopt... ik had dat gisteren op BNLS al aangepast:

Maar bij nadere bestudering zag ik dat er iets niet klopte.... de balk tussen de middenbalken onder de kar. Die hoort ertussen en niet eronder gemonteerd. Dat maar even gefixt:



Lijkt ineens veel sierlijker!


You see, you are so right! ;)

Citaat van: usronald op november 08, 2012, 15:24:25
Ger, klopt... ik had dat gisteren op BNLS al aangepast:

Maar bij nadere bestudering zag ik dat er iets niet klopte.... de balk tussen de middenbalken onder de kar. Die hoort ertussen en niet eronder gemonteerd. Dat maar even gefixt:



Lijkt ineens veel sierlijker!


You see, you are so right! ;)

Ziet meteen beter uit ja  ;D ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zo, vanmiddag toch al de led verlichting binnen. 1 dag, netjes. Ook al even ge?xperimenteerd en zeer tevreden. Ik heb 2 strips van 5 meter, 1 RGB en 1 witte. Beide instelbaar en dimbaar.
Alvast 2 strips van beide kleuren op een lat gemaakt en deze voor in de bak gehangen:



Zie ook dat ik de onderste rand even moet bijwerken......  ;)

Led doet 't prima en de instelmogelijkheden lijken eindeloos. Eerst de rest er nog inhangen. ook richting achterkant komt er een dubbele strip. Dat lijkt veel maar laat wel de bak egaal uitlichten en dat is wat ik wil.

Later meer!

Ziet er goed uit Ronald!

Mooi spul die strips heh?

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Echt wel. Niet goedkoop maar wel mooi en makkelijk de effecten te maken die je wilt :)

Jup... Had je deze gezien? Warm-wit, 10 meter, ongeveer 79 euro (uit mijn hoofd)...

Washtown - Film 35 - LED strips
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Hebben jullie er wel is aan gedacht om hier is te kijken?

SMD Led

Vaak vind je leuke aanbiedingen en ook nog is gratis verzenden. Onlangs wat bedrade leds gekocht voor locverlichting. 20 lampjes voor nog geen tientje voorzien van bedrading.

JohnT

Nog niet laten zien was het gefreubel dat Wanda aan het hotel gedaan heeft. Voor de ramen heeft zij van styreen een mal gemaakt waarin de binnenkant (de stijlen) van de ramen gemaakt worden. Dat heeft geleid tot dit voorlopige resultaat:



Later meer!

Ziet er goed uit Wanda.
Ben benieuwd naar jullie eind resultaat.

Gr. Klaas
Gr. Klaas

Door omstandigheden kan ik helaas eerst geen amerikaan kopen

Heb even zitten experimenteren met de led strips. Zoals gezien hangt er een setje aan de voorkant van de grote bak. Hier wat lichteffecten van die 2.

Met alleen de witte strip (5050, 60 led's per meter):



Met beide strips (beide 5050):



Met wit helemaal gedimd en een rode kleur (ietwat overdreven):



En met het helder / warmwit van alleen de RGB strip. Dat ziet er niet zo mooi uit en laat zien dat alleen een kleurstrip gebruiken die ook wit moet geven niet genoeg is:



Later weer meer!

Ziet er goed uit de rode kleur vind ik inderdaad iets te ,maar ik denk als alles er op staat beter ziet wat het licht doet  ;)

Gr ger
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf