33 Street yard

Gestart door BvDoorn, juni 03, 2012, 14:29:45

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Hi Hans, Niet echt. Maar het viel mij ook op toen ik met de foto bezig was.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Pfffffffffff Hans, zo'n ding leg je er naast om te laten zien hoe groot iets is...werkt beter in N als in 0...meten doe je met een lineaal en niet met een batterij


ziet er goed uit, ben benieuwt naar het eind resultaat
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Hi Cor, Ik ook  ;)
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

ben benieuwd hoe het gaat worden maar de start is al goed.
Maak je de golfplaten zelf  ;)
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Golfplaten zijn van Kitwood Hill Models (staat ook in het originele bericht  :)). Dun aluminium en wat lastig knippen/snijden als je de structuur niet om zeep wilt brengen. Model gaat ongeveer 10 cm diep worden en heb dus wat ruimte om wat interieur te laten zien als de deur half open staat. Zijwanden worden ook van golfplaten met raampartij.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Eerst maar de omgeving gemaakt waar "Jacob's Repair & Maintenance" moet komen te staan. Het gebied is 90 cm lang. Rechts sluit het aan op de parkeerplaats van 33 Street BBQ. Links loopt het straks dood.


Op de "werf" liggen 4 voet tegels. Ik heb hier dezelfde methode gebruikt als bij de yard office.


Van boven gezien


Het styreen van een kleurtje voorzien. Waar gras en gravel komt in wat aarde gelijkende kleuren.
Alleen de stringers die de houten balken tegenhouden van de ramp moeten nog in zwart met roest.


De "slabs" in grijze tonen geschilderd met acryl verf.

Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

ziet er heel goed uit
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Betonplaten erg mooi gedaan , glinstert wel nog een beetje hier en daar.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Eerst maar het front helemaal afgemaakt (op de buitenlampen na).



Het Caterpilar logo and de smeerolie bordjes heb ik van het internet gehaald. Op het kantoor hebben we een paar loei goeie printers waarmee je toch detail houdt als de jpg verkleind. Jacob's logo is aangemaakt met Art Text voor de Mac en met de hand uitgesneden ;-)



Nu kunnen de zijwanden en het dak in elkaar gefreubeld worden. Morgen niet want dat zit ik bij Martin voor de workshop Grassen. Maaimachine staat al klaar....
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Ziet er weer top uit Bart ! Zie je morgen..

heel mooi bart
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

mooi gedaan.

waar komt dat diesel setje vandaan?
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Dat zat bij een kitje van Backwoods maar die heeft het ook vast ingekocht ergens. Ik ben hem nog niet tegengekomen op het Internet.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn