33 Street yard

Gestart door BvDoorn, juni 03, 2012, 14:29:45

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wat mij ook opvalt in die foto is dat de rails waar weinig tot niet gereden word roestig is aan de bovenkant.
Is een klein detail.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: American op november 03, 2013, 18:35:33
Ziet er allemaal goed uit, Bart.
Het is een fijn gevoel als alles lekker loopt.
En het helemaal naar je zin is.
Met zo'n vliegenmepper, werkt dat goed?
Ook op 'n klein oppervlak?


Hi Hans,
Voor kleine oppervlaktes werkt de omgebouwde goed. Als je hele weilanden aanleg dan raad ik je toch aan eens met Martin te gaan praten. Die electrische vliegenmeppers zijn overal wel voor een habbekrats te krijgen. Ding openschroeven, de draden naar het mep gedeelte afknippen en de mepper eraf halen. Hierop een metalen keukenzeef monteren. Een pool aan de zeef vast maken en de ander pool in de lijm steken. Het geheel werkt prima als je de keukenzeef op +/- 2 cm van de lijmlaag afhoudt. Nadeel. Het verbruikt wel wat batterijen.

Wat ik teveel strooi zuig ik weg met de stofzuiger op de laagste stand (is bij die van mij maar 400 wat). Ik gebruik dan wel een schone zak zodat de vezels weer te redden zijn ;). Voordeel van het zuigen is dat de vezels die niet goed omhoog staan nu ook keurig omhoog komen.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Ton, ik he al eens gekeken naar stroom doorvoerende roeskleurige verf. Maar heb nog niets goed in die richting kunnen vinden. Misschien weet iemand wat?
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Die opmerking voelde ik al aankomen.
Dat gaat idd niet werken maar dat stukje aan de voorkant dat nergens heengaat kun je toch gebruiken?

Ton
Erare humanum est

Dat stukje aan de voorkant gaat naar de uitbreiding die ik deze winter ga bouwen. Daar komt een plastiek fabriek. Toevoer van plastic pallets in hoppers, afvoer van dashboards en andere zaken voor de auto industrie. Dit gedeelte wordt vast terwijl de huidige baan nog steeds modules zijn die "makkelijk" transporteerbar zijn. Moet dan wel nog wat bedrading vastzetten  :)
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Goede uitleg, Bart.
Bedankt!
Ik ga dit beslist 'n keer proberen!
Ja, ik heb ze gezien die van Martin.
Op dit moment is mijn module al voorzien van wat gras.
De volgende module(s) hou ik dit beslist in de gaten.
Hans, liefhebber On30 + H0

Gras, gras en nog meer gras....... O ja en ook nog stenen :)


Birdeye view


Nu nog wat rotzooi zoals een oude pallet, een leeg olie vat en wat papier


View vanaf 33 Street.

Moet nog wel wat onkruit tussen de betonplaten maken, maar na 2 keer mezelf een schok te hebben bezorgd en de zeef leeggegooid hou ik het voor vandaag voor gezien.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Oeps!!!
Hans, liefhebber On30 + H0

november 24, 2013, 18:03:27 #128 Last Edit: november 24, 2013, 19:45:22 by dutchbuilder
SPANNEND!!!

Ziet er shocking goed uit!

O wat flauw!

Ton
Erare humanum est

Ziet er goed uit ja
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Merci, de boom is een erfenisje van White River Valley RR.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Mooi!!!
Ik kijk uit naar de opzet van je plastic recycling/dashboard fabriek...
Jeroen

Hi Jeroen, dan moet je nog even geduld hebben  :), eerst nog Bart's Cookies afmaken, dan heb ik nog een hamburger tent, "Jacob's Machine Shop" en "Logging Joe's Safety Shoes" nog fabriceren.

Ook moeten de plannen voor de de uitbreiding nog afgemaakt worden. Ik heb wel wat schetsen maar moet dit nog uit werken.

Dus met mijn bouwsnelheid gaat dit nog wel even duren...... ;)
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Zo... Heel wat van plan...
En met die bouwsnelheid... dat is herkenbaar... mijn baan zit nog altijd in mijn hoofd en in dozen.... ::)
Jeroen