Mara Harbor

Gestart door milocomarty, maart 07, 2013, 01:08:23

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stukken beter.
Ik zou voor de steiger voor kleur 1 gaan en voor gebouwen op grond voor de tweede.

Ton
Erare humanum est

Steiger verander ik niet meer, die krijgt uiteindelijk dit kleurtje..


Ik heb het verkeerd getikt Martin , ik bedoel de vochtige latten van het huisje op de steiger op de eerste foto.

Ton
Erare humanum est

Foto 3 heeft mijn voorkeur. Zo is het iets gematigd maar goed zichtbaar
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Ben begonnen met de verdere weathering van het grootste deel,plankeindes licht aanzetten met een alcohol/ink gevolgd door Ammo slimy grime dark, Planken rond de sporen kregen een beurt met MIG pigmenten russian earth and industrial city dirt. Tussen door wat streaking effecten op de achterwand van de kolenbunker....video camera loopt mee voor een korte tutorial betreffende de weathering van de werf..








Ziet er weer heel erg goed uit Martin , ik neem aan dat het groen nog wat vervaagd wordt.

Overigens bijna dezelfde video camera , ik heb de GZ-EX215BE, lekker klein en handig.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

heel mooi martin
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mooi Martin, ik denk wel dat je bovenaan de kolenbak ook wel wat groen kunt doen. Bij mij valt het nu op door het gemis aan dit groen.

JohnT

Citaat van: milocomarty op september 14, 2015, 00:55:41 russian earth
Op een Amerikaanse treinen forum met Russische aarde aan komen zetten.... ;D #Geintje Ziet er fraai uit Martin. Jammer (voor mij) dat ik niet naar de shows kan komen waar jij met de baan staat. Er valt genoeg af te kijken :) Vallen allemaal in mijn werkweekenden  >:(
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Jij heb 1 voordeel ten opzichte van ons, Joop, jij mag met treinen spelen en je word er nog voor betaald ook.  ;D

Ton
Erare humanum est

Weethet maar die gekke militairen geven allerlei gekke namen aan de pigmenten...

Als het het maar doet wat het moet doen maak niks uit wat voor naam er op staat het is gewoon mooi martin
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Da's juist het leuke, veel rare naampjes maar ik kijk alleen maar naar de kleur..

Citaat van: dutchbuilder op september 14, 2015, 22:04:57
Jij heb 1 voordeel ten opzichte van ons, Joop, jij mag met treinen spelen en je word er nog voor betaald ook.  ;D

Ton
Dat dan weer wel ja  :D
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Dat ziet er puik uit. Een beetje te groen mischien. Schutting bij de kolen is echt goed getroffen.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn