Mara Harbor

Gestart door milocomarty, maart 07, 2013, 01:08:23

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Martin je moet ze zeker nu meteen hebben, ik wacht altijd totdat Model Junction weer een actie heeft van 20 of 25% korting op alles.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Yep, wil er niet te lang op wachten, betaal trouwens minder als ik de ponden omreken..

Bij wie haal jij ze dan?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Bedrijfsmatig modelbouwen heeft zo zijn voordelen..Re-os heeft blijkbaar niet het officiele importeurschap..probeer die binnen te slepen..vindt het mooie machientjes

Laaste update van 15 october, das al een tijdje geleden, bouw gestaag verder maar hoofdzakelijk aan opdrachten de laatste tijd. Ben maar eens begonnen wat van mijn wagentjes te roesten en weatheren. Om te beginnen bij een aantal boxcars. Roestige dakkies met Ammo roestkleurige verfjes die met de sponstechniek worden aangebracht.Vallejo washesom door te kunnen werken. En dit is nog maar de onderlaag. Hierna gevolgd door een laag chipping medium en een mooi rood dakkie. Karretjes in Maine hadden een tin plate dak vanwege de zware weersomstandigheden in de winter die mooi rood geschildert werd.Daarna lekker chippen en dan knoeien met enamel dirt, rust and grime..

















more to come

Oef , wat een roestig karretje, geweldig.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Yep, mooi resultaat Martin!
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Inderdaad heel mooi gedaan
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Roest rust! Ziet er mooi uit. Die Maatschappij van jou heeft duidelijk geen geld voor nderhoud ;)
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Merci, ben nog niet helemaal klaar...

En idd Bart, crisis jaren  ;)

Fraai staaltje verouderen. Net echt!
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Kreeg veel commentaar op de metalen roofwalks in veel FB groepen, op de andere boxcar maar veranderd naar hout, koperpen erover wat acrylverfjes en washes.....


Dat ziet er idd een stuk beter uit.

Ton
Erare humanum est