Mara Harbor

Gestart door milocomarty, maart 07, 2013, 01:08:23

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Bijna klaar met het weatheren van de 1,2 meter dek op deze modulemodule. Ne de slimy grime op het eind van de planken een lichte drybrush met titanium buff acryl verf gevolgd door een alcohol /inkt wash. Grey / Walnut / Black..Nu alleen nog de eindes naast de sporen voorzien van wat roesteffecten en dan kan ik verder met de pandjes...












Drie beurzen in 3 weken is toch wel een aanslag. Back to normal business..delen van de baan weer op hun plek. Ramma Sedan was een mooie gelegenheid eens de figuren van MK-35 van dichtbij te bekijken, gelijk een aantal gekocht. Zijn resin figuren en ze behoeven wat plakwerk, zijn vrij Frans maar met wat andere tinten en kleuren denk ik dat ze aardig te veramerikaansen zijn...










De "Budweiser-bellies" hebben ze in elk geval al, mooi realistisch, Martin!
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Mooi afgewerkte figuurtjes. Bolhoed past in ieder geval in een Amerikaanse omgeving
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Martin
deze zijn 1/43 als ik hun website zo zie, hoe verhouden ze zich met andere 1/48 poppetjes?
btw zijn wel mooi gedetailleerd
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Prima Cor, gebruik wat dat betreft alles door elkaar van 1:50 tot 1:43,5 somigen zijn niet veel groter als de 1:50 Preisers , maar geen van allen past niet door een deur bij mij..sommigen zien er wat lang uit, bv die met de koffer op zijn nek maar het scheelt onderling al aardig bij hun

Ik vind ze heel mooi uit zien
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

De gezichten zijn meestal een probleem maar deze zien er goed uit.

Ton
Erare humanum est

Gebeurt niet veel de laatste tijd behalve het saaie draadjes werk...handmatige aandrijvingen voor de wissels eruit Cobalt IP digitals erin..

Het houd je wel van de straat in ieder geval
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

daar gaat ook de nodige tijd in zitten
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

7 van de 10 hangen nu onder Mara Harbor, valt op zich wel mee, je hebt 5 draden nodig voor een Cobalt, 2x voeding van je DCC, puntstuk en 2 voor 1 schakelaar / drukknop

Zo up en running...nog 3 onder Mara Harbor te gaan, maar eens 2 dozen bij bestellen voor de rest van de baan..bevalt me wel..