Mara Harbor

Gestart door milocomarty, maart 07, 2013, 01:08:23

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Citaat van: milocomarty op augustus 27, 2015, 10:42:52
Ik heb zelf niet zoveel moeite met het onthouden van afkortingen die ik al eens opgezocht heb..
Vind het aardig frappant dat ik op de 4 andere Nederlandstalige fora waar ik mijn berichten in plak deze vragen zelden of eigenlijk nooit krijg..

Zoals ik al zij het hoeft niet het was maar een suggestie.Misschien hebben anderen niet het idee dat het ook voor een leek leesbaar moet zijnen leest men alleen vanuit eigen oogpunt.

Overigens heel knap dat je dat gras zo tussen de stenen heb weten te krijgen.

JohnT

Beetje knooj'n met 1 en 2 mm vezels..grasjes tussen de keien..






Hoed getroffen. Niels meter an toevoegen anders wordt het snel TE.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Verdunde lijm tussen de stenen laten vloeien en toen met de grassmaster bewerkt Martin?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Iets verdund Jan, Cleocol..met een pipetfles..en een RTS 35kV

Moet je af e toe ook nog gras gaan maaien   ;D
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Ay, heb ik een tuinkabouter voor  ;D

Met de volgende show voorde deur eind september ben ik druk bezig met het eindelijk weatherenvan alle gebouwen op Mara Harbor zoals ik het voor ogen heb. Alle plankeindes onderzijden eerst met een alcohol/inkt oplossing aangetipt en bewerkt, schaduwen rond de raampies en langs de cornerposts waarna er een drybrush, bijna whitewashoverheen is gegaan om alles wat zachter te maken. Verder met de mossige groenen aan de onderzijden van de pandjesmet Ammo slimy grime dark..zit watte kijken, valt me wat te groen uit, mischien nog een of ander filter om kleurtjes te blenden..maar welke ?






Wouw mooi martin het is dat ik weet dat het modelbouw is
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Heel mooi maar ik denk een beetje te groen.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Denk dat hier en daar wat bruin en mogelijk zwart voor de onderkant, dat breekt het groen. Maar vooral niet te zwaar lijkt mij. Vind ook dat het donker in de nerven wat subtieler kan maar dat is mijn smaak. Totaal een mooi plaatje.

JohnT

Citaat van: BvDoorn op september 07, 2015, 08:24:12
Heel mooi maar ik denk een beetje te groen.

idd

Ton
Erare humanum est

Zo, meer try and errors om van die vochtige onderkanten aan planken te schilderen..na een eerste laag gister met  Ammo slimy grime dark heb ik er vandaag nog eens een laag Ammo slimy grime light opgejast, gevolgd door een laag streaks met Ammo darkbrown for green. Op het ene pandje dan weer een laagje met factory grey Mig pigments..vastgezet met  odourless thinner..weet nog niet welke mij het meest tevreden stelt.....










Ik vind de eerste van de 2 geweldig.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Dat ziet er al heel goed uit zo
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn