Mara Harbor

Gestart door milocomarty, maart 07, 2013, 01:08:23

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alleen voor TT's Martin , ik dacht dat deze straks weer aan je eigen baan vast kwam?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Nope, deel wel maar de brug en tunnel bak niet...opslagc ::)

Citaat van: Robin87 op januari 03, 2014, 23:49:39

En dan nu ff een dioramawedstrijd starten....kunnen we die tegelijk tonen...gezellig toch...

Bij elkaar komen kan ook zonder wedstrijd, breng maar mee waarvan je denkt dat een ander het mooi vind  ^-^ .

JohnT

Citaat van: JohnT op januari 04, 2014, 11:46:00
Citaat van: Robin87 op januari 03, 2014, 23:49:39

En dan nu ff een dioramawedstrijd starten....kunnen we die tegelijk tonen...gezellig toch...

Bij elkaar komen kan ook zonder wedstrijd, breng maar mee waarvan je denkt dat een ander het mooi vind  ^-^ .

JohnT

of meenemen waar je mee bezig bent. ;D
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Oops, daar heb ik minimaal een Vivaro voor nodig  ;)

Let the fun begin !! Eerste stukkies groen zitten d'rin gebruik makend van m'n eigen milocomatjes  ;) Geeft minder zooi dan het werken met de 70kV grasstok. Gebruik ze wel alleen op de stukken die wat slecht te doen zijn met de grasstok....







Heuveltjes in de achtergrond zijn compleet geschildert, voorzien van zand etc en hebben een eerste laag WS fine turf burned grass gehad...more to come..

Ziet er heel mooi uit Martin
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Echt goed gedaan
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Martin's Milocomatjes maken meer meters met minder moeite , zo ik heb je slogan ook al bedacht  ;D
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Seekers te wheetuh jonguh! O0

Ton
Erare humanum est

Pfffffff Martin petje af voor je hoor, in het begin dacht ik vanwege al die paaltjes dat ik bij de landelijke marmotten wedstrijd beland was, zon wedstrijd baantje, heb ik zeker 20 pagina's zitten denken, waar zijn  al die paaltjes nu voor nodig onder die plaat hout, een paar steuntjes was wel genoeg geweest leek mij.

En openes word het een kompleet haven gebied met allemaal latjes voor de vloer, dan met een verfkwast steentje maken, bedankt voor het idee in ieder geval, me kop zat al vol na Ger zijn baanTJE nu nog voller, ik begreep dat je in maart in rijswijk staat met de baan, waar en waneer is dat precies?

Maar ik weet nu dat ik naast Ger en Gerard voor mijn baan jou ook maar uitnodig voor het fijne hout werk, en voor de paaltjes ergens :)

applaus Hans

Zank joe !

Hans, Rijswijk is volgend weekend, doe ik alleen demo's, eerste presentatie is OntraX 2014 in Utrecht..

Paar plaatjes meer, tijd voor een achtergrondje  ;)...










mooi Martin,




groeten John LC

www.lostcreek.nl

Ziet er weer mooi uit Martin
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Ik denk dat ik volgend weekend toch maar eens afreis naar rijswijk, zal ik eens opletten wie ik allemaal zie van het forum, 1 voordeel ik ken niemand :)

Hans