Mara Harbor

Gestart door milocomarty, maart 07, 2013, 01:08:23

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

CitaatOf we houden het feestje bij jou?

Zou kunnen, maar wel na Ontrax dan....

Opa, ben te vinden bij de Team Mitropa stand...

Paar plaatjes dan maar weer, gaat ook met een paar bier op  ;) Eerste lagen statisch gras ligt erin, na het schilderen van de ondergrond met een paar lagen RAL latex kleurtjes de eerste laag 2mm groen meuk. Een mix van allerlei vezels vari?rend van de neon Noch, met Heki, Polak en Mininatur. Alles in de mix..Gevolgd door een beige mix, eveneens alles door elkaar (hoofdbestanddeel Heki wintergras). Daarop gevolgd door een 4,5 mix...moet effe drogen voordat ik er met den stofzuiger overheen kan, ben maar wat aan het stoeien gegaan met zeemos, heb nog zo'n megadoos van Eddy staan, leuk voor struikies enzo...flat black met olive drab uit den spuitbus van fosko, met een van de weinige tinten die ik zo uit de verpakking gebruik, Noch medium green blaadjes...











WOW , de 2e foto zou gewoon in de echte natuur genomen kunnen zijn.  Je moet nog oppassen Martin , je groen lijkt nu zo echt dat die rotsen , die oh zo mooi zijn , gewoon beginnen te lijken.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

januari 06, 2014, 08:53:46 #588 Last Edit: januari 06, 2014, 08:56:37 by johnlostcreek
Prachtig gedaan   8)
Het is zo mooi  met de verschillende kleuren
echt heel realistisch.
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Mijn grote complimenten, echt klasse!!!
Hans, liefhebber On30 + H0

in 1 woord schitterend, ik moest bij foto 2 echt even kijken is het nep of echt :) gewoon doorgaan, statisch gras kom ik wel op terug hoe dat werkt :) zover ben ik nog lang niet.

Wouw ziet er mooi uit
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf



Het tie nie zelf gemaakt, hoor!
Is un foto bij hem in de buurt (foto 2)!!!
Hans, liefhebber On30 + H0


Met LGB erin zeker dan :D

Speelgoed  ??? ;) ;D Wordt het Fn2  ;)

Zo lekker grasstokken, basislaag van meer kleurtjes latex, laagje WS fine turf burned grass en de eerste 2mm vezels erop, vergeten de WB van m'n camera terug te zetten naar gemeten waardes, lijkt een beetje fel. Is het ook aardig maar de volgende laag beige meuk brengt de kleur wel iets terug...
















januari 06, 2014, 23:46:54 #598 Last Edit: januari 06, 2014, 23:52:47 by johnlostcreek
Geweldig Martin.
Wat is het contrast met de ondergrond mooi te zien.
Hoog gras op de juiste plekken,
De kale plekken op het gras, de paden Net echte aarde .
En de begroeing in de put.
Het is mooi om te zien hoe je het allemaal opbouwt.
Mooi gedaan.
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Wouw wat ziet dat er weer goed uit je moet goed kijken anders denk je het is echt
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf