Mara Harbor

Gestart door milocomarty, maart 07, 2013, 01:08:23

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hi Martin,

Ziet er weer goed uit.

groeten John LC

www.lostcreek.nl

Dat ziet er goed uit!!
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

ik blijf me verbazen over die gras foto's, het lijkt ook net echt.

Heel mooi Martin
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Volgende pandje, lekker off white achter het groen.....



en 's wat random shots..














Mooi gedaan, Martin!
Ik vroeg eerder al: 2e hobby fotograferen?
De foto's zijn ook magnifiek.
Het is schitterend, mooie compositie, als je zo die Forney ziet rijden, keigaaf!!!
Hans, liefhebber On30 + H0

Erg mooi die foto's Martin, net de werkelijkheid.
Dat hoge gras ziet er ook realistisch uit.
Wat is de naam en het merk van dat spul?
Het staat over het algemeen ook mooi rechtop.
Hoe heb je dat zo voor elkaar gekregen?
Een prachtig geheel zo bij elkaar...

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Hans, niet echt als hobby maar vindt het wel leuk de baan te fotograferen..

Poul, gras. De vezels zijn eigenlijk van alle merken, Heki, Noch, Polak en Mininatur...flikker ze door elkaar tot ik het kleurtje krijg wat ik graag hebben wil. Verwerk ze daarna met een profi grasmaster, een electrostatisch apparaat met 70kV aan geweld...voor de tijd met de Noch grasmaster die ik lichtelijk gepimpt heb..

Zoals gewoonlijk ziet het er weer gelikt uit.
Alleen , in foto 1, vind ik de overgang tussen gebouw en straat wat abrupt.
Ga je nog iets van een fundering maken?

Ton
Erare humanum est

Die ligt er al in Ton, staat alleen nog geen enkel gebouw vast...of exact op z'n plek..

Bedankt Martin: die info. over dat gras. Ik zal het onthouden voor als ik eraan toe ben.
Alleen zo'n elektrostatisch apparaat is wel kostbaar heb ik begrepen. Maar als je het mooi
en realistisch wilt doen, misschien toch wel de prijs waard.

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Is hoe je het bekijkt Poul, mooie grasmatten van bv Mininatur zijn ook niet goedkoop. Een begrasser ( Noch, Heki of RTS ) is een eenmalige aanschaf waarmee je verder kunt, matten komen elke bak  / baan weer. Voor elke mat koop je 2 zakkies vezels waarmee je met goed gebruik (stofzuiger met nylon kous) veel meer doet dan met 1 matje...

Ja, nou je het zegt, daar heb ik ook weleens van gehoord: stofzuiger met een nylon kous erin. Als dat ook goed werkt is dat een goedkopere oplossing. Ik zal het eens op een proefstukje uitproberen, als ik dat spul ( lang gras) heb gekocht.
Maar zo'n elektrostatisch apparaat is, net wat je zegt, een eenmalige koop voor de rest van je leven en als dat nog beter werkt......

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Stofzuiger + Nylon, heeft niets met het rechtopzetten te maken. Deze vangt slechts de overtollige vezels voor hergebruik op.  ;) De elektrostaat doet het richtwerk.