Mara Harbor

Gestart door milocomarty, maart 07, 2013, 01:08:23

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Goede tip Martin: het maken van die golfplaten, zal ik onthouden.
Je gebouwen zien er goed en realistisch uit, mooi geheel gaat het worden.

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Citaat van: American op januari 02, 2014, 11:12:32
Het hout van jouw huisjes is gewoon weg schitterend.
Ik probeer het steeds weer, maar niet het resultaat wat jij krijgt!
Maar..... ik blijf het proberen.

Hans als je in Rijswijk komt wip dan effe bij de Mitropa stand aan, leg ik het je wel uit...

Thnx Poul, doe m'n best  ;)

Citaat van: milocomarty op januari 02, 2014, 10:29:15
Aluminiumschalen, knippen en krassen over een lading aan elkaar geplakte 1,5mm bloemistendraden.

Computerflatcable gaat ook uitstekend.

Ton
Erare humanum est

januari 02, 2014, 15:23:11 #558 Last Edit: januari 02, 2014, 15:27:21 by JohnT
Zo doe ik het.

Flatcable op een plankje gelijmd. Alufolie uit een saladeschaal de wat dikker folie dus. De folie op breedte van de golfplaatlengte knippen en aan ??n kant op het plankje met tape vastzetten. Indrukken met de achterkant van het mesje.

JohnT

Citaat van: dutchbuilder op januari 02, 2014, 13:29:10
Citaat van: milocomarty op januari 02, 2014, 10:29:15
Aluminiumschalen, knippen en krassen over een lading aan elkaar geplakte 1,5mm bloemistendraden.

Computerflatcable gaat ook uitstekend.

Ton

Net iets te fijn voor 0, voor h0 prima...

Soms vraag ik me wel eens af waarom ik van die dingen en details bedenk die je na de tijd bijna niet kunt zien, zoals de sluizen bij de mill, nauwelijks te zien door de brug en erg moeilijk om er een fatsoenlijke plaat van te schieten....











tussendoor maar wat zand gestrooid en geschilderd op de bodem van de draaischijf, klaar voor wat grasjes en onkruid...


Maar Martin, je doet het ook toch voor jezelf?
Toch niets leukers dan detailleren?
Hans, liefhebber On30 + H0

Neuh, niet echt Hans, probeer een baan te verzinnen die voor een toeschouwer interessant blijft, een 3D schilderij waar telkens wat nieuws te ontdekken valt.  ;)

Mooi gedaan Martin. Nu komt het echte leuke werk eraan. Net wat je zegt, het moet een
3 d schilderij worden waar van alles te zien is.
Geweldig om te zien hoe dat bij jou ontstaat.
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Ja die sluizen zijn zo goed gelukt dat het wel heel erg zonde is als je ze nauwelijks kunt zien, andere brug misschien ?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Thnks John, zuig het ook maar uit m;n duim  ;)

ga echt niet voor een andere brug Jan, die vindt ik nl ook wel goed gelukt  ;) ;D eigenlijk best wel jammer dat deze module alleen met tt's tevoorschijn komt  ::)

Citaat van: Janbouli op januari 03, 2014, 01:42:37
Ja die sluizen zijn zo goed gelukt dat het wel heel erg zonde is als je ze nauwelijks kunt zien, andere brug misschien ?

Ik denk dat dit het geheim van de smit is:
iedere keer als je langs de baan loopt (en bij de mooie banen doe je dat zeker) ontdek je weer nieuwe dingen.
Even vanuit een ander hoek kijken dat het net wel is te zien.
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Mooi Martin 
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: milocomarty op januari 03, 2014, 02:12:30
Thnks John, zuig het ook maar uit m;n duim  ;)

ga echt niet voor een andere brug Jan, die vindt ik nl ook wel goed gelukt  ;) ;D eigenlijk best wel jammer dat deze module alleen met tt's tevoorschijn komt  ::)

Misschien een idee om is een event te organiseren voor forumleden?

JohnT

januari 03, 2014, 23:49:39 #569 Last Edit: januari 03, 2014, 23:54:42 by Robin87
Martin echt puik werk, wil m graag int echie zien...!
8
Citaat van: johnlostcreek op januari 03, 2014, 02:20:03
Citaat van: Janbouli op januari 03, 2014, 01:42:37
Ja die sluizen zijn zo goed gelukt dat het wel heel erg zonde is als je ze nauwelijks kunt zien, andere brug misschien ?

Ik denk dat dit het geheim van de smit is:
iedere keer als je langs de baan loopt (en bij de mooie banen doe je dat zeker) ontdek je weer nieuwe dingen.
Even vanuit een ander hoek kijken dat het net wel is te zien.


Ja daar sluit ik me bij aan, je word dan elke keer opnieuw verleid om te blijven staan en nog eens goed te kijken  :)

Citaat van: JohnT op januari 03, 2014, 10:28:07
Citaat van: milocomarty op januari 03, 2014, 02:12:30
Thnks John, zuig het ook maar uit m;n duim  ;)

ga echt niet voor een andere brug Jan, die vindt ik nl ook wel goed gelukt  ;) ;D eigenlijk best wel jammer dat deze module alleen met tt's tevoorschijn komt  ::)

Misschien een idee om is een event te organiseren voor forumleden?

JohnT

En dan nu ff een dioramawedstrijd starten....kunnen we die tegelijk tonen...gezellig toch...
Grtz Robin.