Mara Harbor

Gestart door milocomarty, maart 07, 2013, 01:08:23

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ziet er super uit!!  :)

aah 'n greunn uut grolle
Proost!!!  ^-^
Grtz Robin.

Uit hoeveel lagen maak jij je water?? Kun je op deze manier ook een mooi reli?f in het water krijgen?
Grtz Robin.

Laag of 6 aan blanke acryllak daarna afgewerkt voor de golven etc met heavy gel acryl medium gloss...

Proost Martin, dat heb je wel heel erg verdiend want het gaat toch wel een beetje op werken lijken volgens mij en al ga ik niet meer zo snel, ik neem ook maar een biertje om alles nog eens rustig te bekijken en te genieten !

Ren

Zo vloertje gelegd, spant gebouwd, nog 4 te gaan, beetje wandjes beplankt, drybrushje op het straatje...















Zit te denken om het gebouw erachter een fletse blauwe kleur met witte kozijntjes en zo te geven ?

Laatste plaatjes voor het jaar, nog effe en het is 2014. Bij deze een goed nieuw jaar en datte we nog veel lol mogen hebben..

Mooi!!!! Lekker flets blauw past wel bij het haven gebeuren toch? Gelukkig nieuwjaar alvast!
Jeroen

hi Martin,

Ziet er goed uit, straat is ook prachtig geworden.
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Mooi Martin
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Merci !

Brakke dag vandaag na al die borrels, familie bezoekje, tussendoor toch maar wat bouwen, werkplaatsje tegen de lokschuur, wat aan het testen met grasmatjes (degene die niet fatsoenlijk lossen en in stukken van m'n platen afkomen)...









Toeschouwer uitzicht...





Ben me nog niet zeker van hoog gras rondom die hut, misschien maar een lading roestige junk in het gras smijten om het boeiender te maken...

Ik heb geen problemen met het afscheuren van die test matjes van jou....
Je kan die randen goed verdoezelen met die graspolletjes

Ton
Erare humanum est

Martin je webwinkel is gesloten ?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Tijdelijk, vergeten contact te versturen  ::)

Ondanks je brakke dag  >:D toch weer een mooi resultaat Martin.
Krijgt meteen weer meer sfeer met die houten gebouwen en je grasjes.
Hoe maak jij die golfplaatjes ??
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Aluminiumschalen, knippen en krassen over een lading aan elkaar geplakte 1,5mm bloemistendraden.

Het hout van jouw huisjes is gewoon weg schitterend.
Ik probeer het steeds weer, maar niet het resultaat wat jij krijgt!
Maar..... ik blijf het proberen.
Hans, liefhebber On30 + H0