Mara Harbor

Gestart door milocomarty, maart 07, 2013, 01:08:23

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Och, ben nu wel aardig tevreden...

eerste..



tweede



laatste..


Dat ziet er heel goed uit Martin
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ben nu ook wel aardig tevreden Ger, en dat met een beetje latex  ::)

Ok?, toegegeven!!!
Hans, liefhebber On30 + H0

 :D

Zo na dat alle familie verplichtingen achter de rug waren maar 's lekker aan het knoeien met het laatste stuk straat....3 verpakkingen luchtdrogende klei en een paar uurtjes verder..........







nu is het droogtijd, de modelbouwers grootste vijand  ::)...

Komen er ook nog onkruid polletjes op?
Of hou je alleen plebzand.

Ton
Erare humanum est

Hi martin,

Je hebt er weer goed de gang in.
Gaat steeds mooier worden.
Hopelijk droogt het een beetje snel .

Gr John LC
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Hi Martin, dat ziet er goed uit. Ik ben benieuwd hoe het er uit ziet als je er kleur in gebracht hebt.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Thnx !

Hou me alleen bij zand Ton  ;) Eerst de ondergrond af voordat ik er 70kV overheen jas  >:D

Hoi Martin.

Ik volg de hele bouw van je baan en weet niet zo veel te zeggen want dat het erg mooi is, is al zo vaak verteld en dat is ook zo!
Maar ik geniet er heel veel  van en steek er nog veel van op ook!
Bedankt voor het delen van de informatie en het maken van de foto s.

Ren

Thanks Ren?, zal wat plaatjes meer schieten  ;)

Droog tijden, a modelers worse nightmare...

Zo laatste stukkies grond erin, nu wachten tot het droog is. Rest van de dag maar wat schilderwerk, dat kan in ieder geval nat in nat  ;) Grond en ballast die droog waren zo goed als af, rotsies ook maar gedaan en bijna a klaar











nog een paar uurtjes knoeien op de bodembedekking en het is weer 70kV grastijd  ;D..

Hi Martin, lekker aan het klooien geweest!
Als je maar niet te hard gaat, dan ben je te vroeg klaar!!!
Ik zit daar nu ook mee.
Bedenken wat ik nu moet gaan doen.
Daarom ben ik maar alvast begonnen met mijn volgend object (turntable)!!!
Die is nu ook bijna klaar en wat daarna?
Maar ja, jouw baan is zo groot, daar is natuurlijk altijd wat aan te doen, toch?
Hans, liefhebber On30 + H0

Kom tijd te kort Hans..is nog maar 2 maand.. ::) En een 16 meter project staat al deels in de steigers..

Lekker productief avondje, bijna klaar met het schilderen van de ballast en andere aarde dingen. Beetje verf op de wegen geknoeid en een beginnetje gemaakt met kleinere landsschaps details als talus en zo. Tevens wat gebouwtjes opnieuw gedaan en aangepast.....















D'r vroeg laatst iemand naar het sporenplan. Leuk, die is er niet, behalve een ruwe eerste schets. Om nu een nieuwe te maken daar zat ik niet echt op te wachten, wat gedaan is is gedaan. Dus maar eens een paar vogelvlucht plaatjes geschoten om een idee te geven van het verloop.......
Van fiddle naar de werf..













Excuses voor de overkill aan plaatjes, maar zag niet hoe ik het anders moest doen. Nu tijd voor een biertje !!

Wat ben ik blij dat ik deze in het echt kan zien in Maart . De stenen weg met het asfalt eroverheen is geweldig Martin.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N