Janbouli's Home Layout The Kannewton & CC

Gestart door Janbouli, mei 08, 2012, 22:29:31

« vorige - volgende »

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Als je het grijze spoor in de tekening van Ton isoleert zou je er moeten zijn, mits daar ook je langste trein kan staan...

Nadat ik bij Ger gehoord heb wat het kurk kan doen met het geluid heb ik ook 4mm kurk bovenop het foam gelegd.


Rails op het kurk gelegd met wat punaises vast gezet om eens te kijken wat ik hier van vind.








3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Het ziet er mooi uit Jan ben benieuwd wat het geluid bij jouw doet met die isolatie nog er onder .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Nou dit wordt het dus niet , in het echt zouden ze nooit de rails zo leggen , dus maar weer wat anders proberen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op november 26, 2014, 21:05:46
Nou dit wordt het dus niet , in het echt zouden ze nooit de rails zo leggen , dus maar weer wat anders proberen.

Jan, je kent mijn standaard opmerking op dit soort stellingen?

Zo nee, hier komtie.....je kan het zo gek niet bedenken of het is al een keer gedaan.

Ton
Erare humanum est

Jan kun je het station niet in het driehoek zetten ?
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Yep, zou ik ook doen, de siding naar de andere zijde en de wissels nog verder op de wandstukken, maakt het isoleren en ompolen ook makkelijker..

Nieuwe situatie , iets vloeiender en het ziet er iets natuurlijker uit imho, ook wat gebouwen toegevoegd zoals ik het voor me heb.










3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Die eerste slinger zou iets minder mogen IMHO....isoleren volledig tussen de twee wissels, AR-1 ertussen en klaar..

ziet er mooi uit Jan zo  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Het sporenplan van deze sectie , volgens mijn niet deskundige eigen gedachte is 1 autoreverser genoeg , of niet? En een vraagje , maakt het uit waar ik de sporen isoleer, meteen bij de wissel of is het beter ergens midden in de bocht na de wissel , welke kant van de rode spoor dus?

3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Dag Jan,

In dit document, vanaf blz 27, vind je een wiring diagram voor een keerdriehoek.

HTH,
Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Als ik dan kijk naar de tekening Junction Wye op blz 30 , zou ik dus 1 van die rode sporen moeten isoleren aansluiten op de AR en presto?

Sorry dat ik  misschien steeds het zelfde vraag maar ik wil hier geen fouten in maken.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Blz 22 bericht 322......staat een pdf.
Daar staat ook in hoe je een driehoek moet aansluiten.

Ton
Erare humanum est

Thanx Ton , dat bevestigt wat ik zei en das heel geruststellend.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N