Cardigan Bay Coastal Railroad part 2

Gestart door milocomarty, mei 08, 2012, 21:33:54

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gisteravond een paar tressles in elkaar geflikkert voordat ik geveld werd door een of andere belgische vogelgriep...


Dat is dan de Tibettaanse paarden pleuris!
Ton
Erare humanum est

Hoop voor je Martin dat het niet dezelfde griep is die ik nu nog steeds mee bezig ben. Zeer hoge koorts 40,8 gehad, lichaam voelde aan alsof ik overreden was door een vrachtwagen, uren achter elkaar hoesten en nu na bijna 3 weken nog steeds hoesten gelukkig niet zoveel meer en in de morgen gaat het wel maar in de loop van de middag geheel energieloos. Alle griep die ik tot nu gehad heb in mijn leven waren slechts verkoudheidjes vergeleken met dit.

Beterschap.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op maart 02, 2013, 16:57:48
Hoop voor je Martin dat het niet dezelfde griep is die ik nu nog steeds mee bezig ben. Zeer hoge koorts 40,8 gehad, lichaam voelde aan alsof ik overreden was door een vrachtwagen, uren achter elkaar hoesten en nu na bijna 3 weken nog steeds hoesten gelukkig niet zoveel meer en in de morgen gaat het wel maar in de loop van de middag geheel energieloos. Alle griep die ik tot nu gehad heb in mijn leven waren slechts verkoudheidjes vergeleken met dit.

Beterschap.
En die heb ik nu dus... altijd gedacht dat ik maar 2 longen had, maar heb er nu toch al 30 uitgehoest....
Jeroen

Voelde me vandaag alweer een stukkie beter, vrijdag een dag m'n bed haast niet uit geweest.  Had wel dat van die vrachtwagen, maar hoef niet te hoesten. Wel dunne en nekken, soort buikgrieppie ofzo. Laatste keer dat ik zoiets had was in het 2e jaar van de AKI, zo'n 27 jaar geleden.
Maar 's wat aan de knoei dan maar. Forneys rijden er nu probleemloos doorheen met een lichte Bmann flat aan hun krent, morgen de rest van de zooi maar 's testen. Dan is het weer landschap herstel tijd...









geloof da'k het zo ook wel een aardige scene vindt worden..

Mooi dat je weer aan de betere hand bent. De scene ziet er goed uit zo!
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

het ziet er weer strak uit
;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Thnx...............maarruh hak die zooi in puin en begin opnieuw denk ik.....ene punt verholpen begint ie in de andere bocht  >:(

Weet precies wat je bedoeld Martin ik zit nu ook in zoon bootje ,ik weet niet wat ik moet doen opnieuw of niet ....
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger, een elektrieken probleem heb ik opgelost met meerdere feeders. En de punten zijn gevoed, gepolariseerd.

Huidige stand van zaken. Is er nog een stappie erger op geworden. Achterste tunnel er ook uitgehaald om de correcte radius voor die t..-forneys te krijgen. Gevolg dat er ook wat aanpassingen in het baanplan moesten gebeuren om in ieder geval een omloop spoor te houden.....zucht.....zal er ook wel weer uit gaan zien, maar eerst maar 's die Fjes met een lege bak op hun kont door die bochten jassen....





Een voordeel het maakt het rail leggen makkelijker

ZENNNNNNNNN (en de kunst van het baanonderhoud)

Maar goed, mooi dat je ook de zaken die net niet zoals bedacht gaan laat zien!

Zelf zit ik ook met dit soort zaken Murphy blijft je achtervolgen. Werkte de kale baan prima al maanden komen er nu steeds nieuwe problemen.

Een wissel wat spontaan bol komt te staan door uitzetten van de rails. Bij een ander wissel zit voor ??n loc en ??n wagon het puntstuk niet helemaal lekker. Bij weer een ander wissel springt een wisseltong los van de soldering. En dit allemaal nadat je de boel hebt ingebouwd. Gelukkig hou ik er met bouwen rekening mee dat je er altijd bij moet kunnen maar een wissel repareren door een gat van 20X10 cm blijft lastig.

Ik zucht maar is,loop er bij weg en denk dan het houd je van de straat.

Sterkte ;)

JohnT

Citaat van: P. Bender op maart 04, 2013, 00:32:41
ZENNNNNNNNN (en de kunst van het baanonderhoud)

Ah, iemand die zijn klassieken kent (Robert Pirsig)...
Dan ken je vast ook het boek "G?del, Escher, Bach" van Douglas Hofstadter?

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Afijn het rijd het rijd het rijd    8) 8) 8) 8)        alleen de 4-4-0 IF nog testen........het rijd hetrijd het rrrrrrrrrrrrrrr............................ :-*