Cardigan Bay Coastal Railroad part 2

Gestart door milocomarty, mei 08, 2012, 21:33:54

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Dank mannen !

Jan de ballast op de ties is meer een smalspoor of industrieelspoor voordeel. Dat zou ook in N kunnen...
Gebruik het oranje/bruinrode grind meer als eerste laag om wat oneffenheid te maken en ga er daarna met voegmiddel in grijs en beige mix overheen om een zandachtige structuur te maken..

Citaat van: milocomarty op februari 11, 2013, 17:21:58
Dank mannen !

Jan de ballast op de ties is meer een smalspoor of industrieelspoor voordeel. Dat zou ook in N kunnen...


Ik had duidelijker moeten zijn, het is niet dat het in N-schaal verkeerd zou staan, op een mooi industrie of smalspoor baantje, maar in N-schaal vormt ballast al gauw een obstakel voor de wielen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Je moet het ook niet tegen de rails gooien Jan  ;) ;D

Zo vanavond maar 's het laatste kastje waar m'n modules op liggen erin gejast..Later wat geknoei met grassen. Had nog een zooi van die lelijke voorjaarsvezels van Noch, maar met wat van hun moerasgras ziet het er al een stukkie toonbaarder uit...







Nu nog wat kleine dingsen aan Testard & Son, kan die ook op z'n plek en de scenery afgebouwd worden ...

Ondertussen groeit er meer gras, start gemaakt met het perron, basis van Testards ingebed en een tweede laag grassen aangebracht op sommige stukken..








Zal een dezer dagen 's een grassen handleiding maken. Moeilijkste is wel de nieuwe stukken  naadloos over te laten gaan in de al reeds "affe"stukken. Moet nog wel effe goed met de stofzuiger eroverheen...








Mooi stukje werk, mooie variatie in graskleuren ook. Zal na het stofzuigen vast nog beter worden nu zie je best wel veel vezels die net omgemaaid zijn.

JohnT

Mooi werk, trouwens na regen kan het gras inderdaad erg groen zijn  :), misschien een aantal plassen erbij?
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Geweldig al dat groen .
Staat heel goed bij de baan
groeten John LC

www.lostcreek.nl

ziet er gewoon goed uit  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hi Martin.

Vandaag je hele tropic bekeken. Echt geweldig.
groeten John LC

www.lostcreek.nl

februari 15, 2013, 20:38:00 #475 Last Edit: februari 15, 2013, 20:40:13 by milocomarty
Thnx mannen !

Voordat ik een SBS over gras ga doen maar 's eerst wat plaatjes nadat er wat onkruid etc is toegevoegd..







ben me nog niet zekers van het lichte groen, misschien een washje ?

Ziet er verdomd goed uit net echt
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Het is Ooooo, wat mooi :)
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Paar bakkies op z'n plek gedrukt, past maar wel errug pas. Moet wat materiaal van een mm aanschaffen voor de achtergrond. Paar stukkies rails erin en we hebben weer wat rijlengte..







Zo maar 's een wedstrijdje pakken.........en wat biertjes...