Cardigan Bay Coastal Railroad part 2

Gestart door milocomarty, mei 08, 2012, 21:33:54

« vorige - volgende »

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Citaat van: Janbouli op december 27, 2012, 02:57:37
misschien overigens weer eens tijd voor een plat dakkie ?

Mmm heb ik volgens mij nog niet gedaan, misschien een bakstenen hutje met een plat dak  ???

Nog maar's wat met blokken gespeeld, voor Jan een hutje met een plat dak  ;D en wat kleinere schuurtjes







Nodig wat aan een achtergrond gaan doen  ::)

Een mooi gordijn is niet lelijk  ;D
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Getroffen opstelling met die gebouwtjes. Dat gaat weer mooi worden. Maar je hebt gelijk, de achtergrond heeft wat aanpassing nodig :D
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Werkt toch wel lekker snel met dat schuimplaat!
Geeft een instant resultaat.
Ton
Erare humanum est

Achtergrond wordt aan gewerkt, schilderles van Len Hend  ;) ;D Foamboard werkt idd makkelijk, maar het zou zonder problemen ook met karton en een stukkie plakband willen...

Na wat videos op youtube van Len Hend een Australische schilder moest ik ook 's een luchie proberen...hij laat het er zo easy uitzien..





Tijd voor wat grote potten acrylverf.....alleen nog niet zeker welke blauw te gaan gebruiken .....

Lichter zou ik zeggen, hoe witter het blauw hoe echter het lijkt, en geen wolken schilderen . Wolken zie je als wolken alleen als je bijna recht omhoog kijkt, aan de horizon al helemaal niet als wolken maar als strepen, en aangezien onze luchten meestal maar net boven de horizon komen.

3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Goede Tip Jan, die kan ik ook goed gebruiken, bij mijn achtergronden hield ik daar geen rekening mee.

Prima plan. Lichter....ga wel voor wolkies Jan, die worden alleen kleiner als je dichterbij de horizon komt...

Citaat van: milocomarty op december 29, 2012, 11:13:07
Prima plan. Lichter....ga wel voor wolkies Jan, die worden alleen kleiner als je dichterbij de horizon komt...

Jawel , wolkies, maar niet zo duidelijk van die katoenballen , je begrijpt wel wat ik bedoel.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Van voren af aan, gewoon opnieuw beginnen. Alles weer in de witte latex....schijnt wat blauwig door van de oude ondergrond





daarna maar 's wat klooien met ceruleum blauw, ietsie pietsie paynes grijs en een lading titanium wit





morgen maar 's een pot titanium wit bij m'n zussie achterover drukken  ;D

Ziet er mooi uit  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Martin, ik bewonder de manier waarop je de dingen zooo natuurlijk doet lijken. Die scheef gevallen den is erg goed gevonden.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Thanx, moet zeggen Bart dat die den ook erg natuurlijk scheef is gevallen. Die stond eerst recht  ;)