Cardigan Bay Coastal Railroad part 2

Gestart door milocomarty, mei 08, 2012, 21:33:54

« vorige - volgende »

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Dank je Martin, en een mooi sfeer plaatje.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Niet happy met de wye in die gekke hoek van m'n baan heb ik alle rail er maar uitgejankt. Bochtje wat royaler, draaischijffie erin en gelijk maar eens een mockupje van een lokloods gemaakt. Alles aangesloten en maar's een beetje spelen met treintjes. Als er de 1.85 meter haven er nog bijaankomt valt er meer dan genoeg te rangeren. Pleur het gat in de hoek wel dicht met een verwijderbaar stuk scenery en geloof da'k meer tevreden ben zo...









Let niet op de gekke draadjes die her en der nog uit de baan steken, aansluitingen van het vorig probeersel. Lokloods wordt gebouwd met de plank voor plank op een houten frame methode..

Ja dat is mooi zo , dan kan je je loks kwijt.
Ton
Erare humanum est


O dat valt mee, ik ben de tel kwijt. ;D
Ton
Erare humanum est

Toch de lokloods maar wat verschoven, extra spoortje moet er nog in, maar op deze wijze camoufleer je wel de ingang naar de fiddle (die er komt te staan met shows) wat meer..tevens benieuwd hoeveel tijd een houtje voor houtje bouw in beslag neemt maar 's met het front begonnen. Buitenkant...



binnenkant....


Ondanks dat ik kerst eigenlijk een k-feest vind geeft het tussen de familie bezoekjes door wel mooi de tijd om wat aan modelbouw te doen. Vandaag maar 's een zijwandje en een werkplaatsje gebouwd. Boards erop en bijna alle battens....









morgen een fijn dagje zonder familie verplichtingen  ;D 8)

Kon het niet laten, effe een stain met een nieuw brouwsel.....



Je gaat weer als een speer. Het ziet er erg mooi uit....
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Ziet er mooi uit  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Merci !

Al spelende met treintjes, dat doe ik af en toe ook, kwam ik me toch een fout tegen in het sporenplan  ::) :-[ Treinen van de staging op shows zouden nooit en te nimmer in volle lengte de 2 sporen aan de voorzijde van de werfmodule bereiken. Maar weer 's mee aan het werk geweest, gelijk het omloopspoortje eruit gehaald (beetje nutteloos) en ben nu wel tevreden denk ik...

Oude situatie....



en de nieuwe...





Zelfs meer speelruimte gekregen om ook zonder de werfmodule te koppelen toch een kleine switching module te hebben, ben wel tevreden nu...

Ondertussen ook maar wat mock-ups voor de pandjes in de Mara Harbor area gesneden....






Die pandjes zien er veelbelovend uit, misschien overigens weer eens tijd voor een plat dakkie ?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N