Collorado river N scale

Gestart door ger deguelle, november 26, 2017, 11:35:20

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Nou ik ga hem van onder af op bouwen met de rails er in dus cirkel voor cirkel de rails lijm ik en wat ik vanmiddag gemeten heb haal ik die 4 cm niet jullie hebben gelijk beding rails en wagon .
maar ik ben aan het spelen maar krijg het niet voor el kaar om dit wat op de grond ligt in anyrail ook zo te maken .


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Krijg je voor die 150 euro een op maat gemaakt bouwpakketje dat die 80 cm overbrugt?  Is overigens wel een heel groot hoogteverschil tussen je 2 lagen 80 cm, bij mij is het ongeveer 40 cm.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Hoi Jan ja is inderdaad  groot ja omdat ik onder de collorado river uit moet uit komen , en hier is het bericht van de man wat hij schreef :

Ik heb even gekeken wat het kost.
Als de diameter van het buitenste spoor tussen de 50 en 70 cm is kost dit 139,50.
Is de buitenste diameter kleiner dan 50 cm gaat er 25 euro af , en is hij groter dan 70 cm
komt er 25 euro bij.
Het worden hele of halve ringen , dit is afhankelijk van de diameter.

Wat zit er dan bij:
17 ringen voor de klimspiraal.
20 draadeinden m5
800 moeren m5
en de verzendkosten voor alles
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Met het verschil van jou â,¬80,00 en een heleboel werk wat je uitspaart lijkt het mij een goede deal. Als je het zelf doet kan er ook nog van alles misgaan als je niet zo handig bent met de zaag.
JohnT

Citaat van: JohnT op oktober 31, 2018, 09:10:58
Met het verschil van jou â,¬80,00 en een heleboel werk wat je uitspaart lijkt het mij een goede deal. Als je het zelf doet kan er ook nog van alles misgaan als je niet zo handig bent met de zaag.
JohnT

Ik ben wel handig hoor de zaag stel je in het voor de rest moet je het hout goed aan leggen er onder , maar ik had er gister ook met Claudia er over als ik hem koop weet ik zeker dat het goed komt je weet maar nooit en ik moet kijken hoe ik alles hier krijg in huis .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Gewoon lekker zelf maken Ger. :wink: Komt best wel goed. En voor dat geld kan je idd gereedschap erbij kopen. Is weer handig voor de volgende klus
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Citaat van: johnlostcreek op oktober 31, 2018, 13:45:45
Gewoon lekker zelf maken Ger. :wink: Komt best wel goed. En voor dat geld kan je idd gereedschap erbij kopen. Is weer handig voor de volgende klus

Ik moet kijken wat ik doe ik ben er nog niet 100 % uit wat ik ga doen Claudia zegt kopen en ik weet het niet .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Vaak hebben vrouwen gelijk, want ze zijn meestal de baas!!!
Hans, liefhebber On30 + H0

Hoi,


Of je hem zelf maakt of niet, ik zou toch de diameter op minstens 75 cm houden en tussen de lagen zeker 5 cm. Ga maar na rail, wagon en een vinger (om de wagon weg te halen) zit je op 5 cm. Ga je ooit met auto rack's of andere (double stack containers) gaat rijden ga dan maar naar minimaal 90 cm en 6 á 7 cm. Dit voor probleemloos rijden wat nodig is omdat klimspiralen vaak moeilijk bereikbaar zijn.
Probleemloos rijden is sowieso een goede basis.


Groetjes, Wim.

ik ga hem niet zelf maken de helix heb de goede man nog eens gevraagd wat het mij kost voor de maat :


En hij schreef mij:De prijs blijft het zelfde 139,50 + 25 euro voor die maat, hier ga ik dus niet van waker liggen en ik weet dat het goed is .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik heb eens even zitten rekenen en tekenen.
Als je deze maten aanhoud dan zit je op bijna 10cm hoogte verschil tussen de lussen als je 3% daling gebruikt.
Heb je dus minder lussen nodig om op hoogte te komen.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op november 04, 2018, 14:48:41
Ik heb eens even zitten rekenen en tekenen.
Als je deze maten aanhoud dan zit je op bijna 10cm hoogte verschil tussen de lussen als je 3% daling gebruikt.
Heb je dus minder lussen nodig om op hoogte te komen.

Ton

Klopt
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Anyrail bestand staat op Skype.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op november 04, 2018, 14:59:02
Anyrail bestand staat op Skype.

Ton

Ik zie het niet staan Ton
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf