Collorado river N scale

Gestart door ger deguelle, november 26, 2017, 11:35:20

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Hoi allemaal.

Ik wilde hier alles gaan delen met mijn nieuwe layout het word een baan rond de muren van mijn hobby kamer , de baan word tussen de 30 en de 40 cm diep en op een hoogte van ongeveer 1 meter 50 .
De eerste spullen zijn al besteld 15 flex peco code 55 van de week eens een bezoek brengen aan de bouw markt .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ben zeer benieuwd Ger! Je vorige N scale baan vond ik al hartstikke mooi.  :D Succes!
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Succes Ger, ik ben blij dat je de hobby weer oppakt. We gaan het volgen!!
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Hi Ger,

Ben benieuwd hoe het gaat worden.
groeten John LC

www.lostcreek.nl


We gaan je vol goede moed volgen Ger  ;D
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Hoi allemaal .

Ik ben 3 dagen aan de gang geweest met de nieuwe baan eerst alles met de laser uitgezet en toen aan de slag gegaan , waar de boormachines liggen komen de rails te liggen en waar de zwarte balk ligt komt het water .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Het begin is er!
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Vanmorgen heb ik alle rest stukken op de grond weg gewerkt in de ravijn van Colorado river leuk om weer wat te doen ik geniet er van .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Heb vandaag een beetje zitten schuren krassen en  haken om de ravijn wat meer body te geven .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Je hebt niet alleen de smaak weer lekker te pakken, maar ook het tempo van het bouwen zit er weer goed in! Goed bezig Ger!
Groeten Joop, machinist Lelystad.


Zo de eerste bestelling heb ik ook weer binnen was vergeten hoe klein het is  ;D

ik probeer elke dag wat te doen goed voor de ontspanning en heb er plezier weer in .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf