Nieuws:

Geachte bezoekers, registratie op dit forum is niet meer mogelijk. U kunt hiervoor terecht op https://www.amerikaans-modelspoor.info/website/. Dit forum is verhuisd naar die zelfde locatie. Dit forum blijft zolang als mogelijk als naslag behouden.

Main Menu

Collorado river N scale

Gestart door ger deguelle, november 26, 2017, 11:35:20

« vorige - volgende »

Frits

Ik kan kiezen tussen 0 en 3 en 0.

ger deguelle

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

dutchbuilder

Erare humanum est

ger deguelle

Zo hier een twee taal foto's van de bodem van de revier nu eerst google en foto's zoeken hoe ik het bij mij ga aanpakken kwa kleur water en zo het is een GROOT verschil om de 100 meter zeg maar maar ik moet er ook een goed gevoel bij hebben .

JohnT

Ger verzoek van het publiek, wil je een lege regel tussen je foto's houden.

JohnT

ger deguelle

vandaag de eerste hand gelegd aan de koppen van mount rushmore de rotsen er om heen gemaakt je moet wat doen als de mallen aan het drogen zijn .

American

Het blijft toch zeer apart dit op een Modelbaan.
Heel goed gevonden joh.
Ben zeer benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen.
Succes jongen.
Hans, liefhebber On30 + H0

ger deguelle

Dank allemaal, ik heb vanmorgen de eerste partij rotsen kunnen plaatsen op mount rushmore langzaam komt de berg te voorschijn maar nu eerst nog eens een partij gieten .

Janbouli

Zo , dat is een hele hoop gips , pas op dat je vloer niet in zakt  :wink: :wink: :wink:
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

ger deguelle

Ja je hebt wat tijd over voor je hobby als je een paar dagen vrij hebt .

ger deguelle

Zo voor dat ik weer moet gaan werken nog een beetje kunnen werken aan de laatste berg op mijn baan ,ik laat nu alles weer goed drogen voor dat ik verder ga er mee .