Collorado river N scale

Gestart door ger deguelle, november 26, 2017, 11:35:20

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Citaat van: JohnT op januari 17, 2022, 09:26:55
Wat een ruimte.




JohnT

:laugh:  dat lijkt het zo wel , is echter niet zo'n grote kamer John , maar met de bergen van Ger ziet het er groter uit , doet ie goed
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Nou mooi hoor, zo die overzicht foto.
Ben benieuwd.
Hans, liefhebber On30 + H0

Die presidentiële hoofden (koppen vond ik wat degenererend) doen het goed.
Ik kan kiezen tussen 0 en 3 en 0.

Ik heb dit weekend weer eens wat tijd gehad om wat te klussen aan mijn baan de uitbreiding naar het station en de yard is nu een feit geworden en wat ik altijd wilde is nu uitgekomen alles grote bochten dat ik in de toekomst ook met lange loc's kan rijden .
Heb zaterdag het framewerk in elkaar gezet en de 4 mm kurk aangebracht nu kan ik verder met de ring leiding er onder te maken en dan kan ik deze baan aansluiten op het landschaap in de andere kamer en de Z21 aansluiten .





M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


dat word zeker een mooie uitbreiding

mooi hoor

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

heb weer een beetje kunnen doen aan mijn baantje heb me bedacht de bocht lager te leggen dan kan ik er boven op meer doen met treinen ander had ik ook maar eer rondje boven op liggen .







M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hoi allemaal.

Ik heb een vraag ik heb eens een grote loc loods gebouwd naar een echt voorbeeld maar vind het niet terug , gaat mij om de echte foto terug te vinden ik weet dat ik het eens hier gepost heb .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Bedank je voor het zoeken plaatjes heb ik nog gelukkig maar ik zoek de originele foto zasl morgen eens verder terug lezen kijken of ik wat vind  ben namelijk al 5 dagen op Google aan het zoeken .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

YES Jan deze is het hartelijk dank .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Vandaag weer een grote stap verder voor mij mijn lay-out voorzie van een Z21 profi digitaal set en al mijn loc's zijn ook al er in gezet en rijden wat ging dit super makkelijk , nu kan ik verder met aansluiten van de mainline op de oude lay-out .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mooie installatie heb je daar Ger.
Staat ook op mijn verlanglijstje.
Wat is precies het verschil met de gewone MM?
Hans, liefhebber On30 + H0

Ik vind deze gewoon heel gemakkelijk om mee te werken bij de oude werkte ook wel maar deze is dacht en nacht anders
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf