Aanschaf digitrax

Gestart door ger deguelle, februari 25, 2014, 13:40:16

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Super Chief Xtra 8A bij Tony's 380 dollar , reken dan dat je het hier hebt voor 380 euro. Als je geluk hebt net wat minder. Moet er nog een voeding bij maar dat moet sowieso ook bij de Zephyr toch.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op maart 05, 2014, 14:28:38
Super Chief Xtra 8A bij Tony's 380 dollar , reken dan dat je het hier hebt voor 380 euro. Als je geluk hebt net wat minder. Moet er nog een voeding bij maar dat moet sowieso ook bij de Zephyr toch.

Bij de zephyr jan zit die er bij .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: usronald op maart 05, 2014, 12:14:04
Citaat van: ger deguelle op maart 05, 2014, 11:12:18
Deze had ik inderdaad ook al eens gezien met de telefoon maar dan moet je wel een goede WiFi verbinding hebben en op de kamer van mij is die niet goed .

Ho ho ho... wifi van centrale, niet van je huis...... je centrale moet met een router verbonden zijn via een interface. Hoe dat bij DT zit weet ik niet maar dat is het principe.

Ronald zoals ik het doe, de Zephyr gaat via de PR3 naar de pc. Op die pc draait JMRI met wifitrothle. Met mijn telefoon maak ik verbinding via mijn router in huis die de aanvraag weer doorstuurt naar de pc met JMRI. Overigens gebruik ik nu wel Rocrail om te rijden. JMRI alleen nog om te programmeren. Ter informatie.

JohnT

Citaat van: milocomarty op maart 05, 2014, 13:26:46
Vraag me af waar je de 5A vandaan haalt John, de specs van digitrax geven toch echt 3,5A en je gaat er van uit dat ook iedereen maar een smartfoooon bezit...Jan heeft in principe gelijk een zephyr met DT402 en een UP5 kosten samen net zoveel als een super chief.....

Klopt heb ik al bijgesteld zie eerder bericht.

JohnT

Citaat van: ger deguelle op maart 05, 2014, 11:57:35
Nou ik heb net eens goed naar het filmpje gekeken de WiFi van deze man staat op geen streepjes ,nu heb ik eens goed getest  met de iPad en mijn telefoon .


Het filmpje in mijn bericht? Dat is mijn filmpje thuis opgenomen.

JohnT

Citaat van: JohnT op maart 05, 2014, 19:02:40
Citaat van: ger deguelle op maart 05, 2014, 11:57:35
Nou ik heb net eens goed naar het filmpje gekeken de WiFi van deze man staat op geen streepjes ,nu heb ik eens goed getest  met de iPad en mijn telefoon .


Het filmpje in mijn bericht? Dat is mijn filmpje thuis opgenomen.

JohnT

Oeps sorry johnT 
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf