Martin's geknoei met groen..

Gestart door milocomarty, juli 08, 2012, 23:32:40

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Martin hoop dat je het niet erg vind , heb dit op kitforums en op nScale.net laten zien omdat ik het simpelweg het summum vind op gras gebied.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N



juni 17, 2013, 16:49:59 #108 Last Edit: juni 17, 2013, 16:52:54 by Janbouli
Op kitforums had ik m op de dagelijkse pagina gezet , verder geen reacties.

Op nScale.net de volgende link http://www.nscale.net/forums/showthread.php?30660-Super-grass-applicator

Al wat reacties daar gehad, heb jij de How To? ergens op een engels forum staan?  Anders wil ik graag wat van hier daar neer zetten en vertalen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N



Okay wacht ik daar wel op , dank je.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Excuses Jan, nog effe wat langer wachten. Krijg het waarschijnlijk gepubliceerd in de MSM en de MRR, daarna pleur ik het gewoon op het net...

Mooi proficiat, ik vind een artikel in de MRR toch wel wat hebben.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N



Of NG&SLG!?
Die heb ik nog niet langs zien komen.....

Ton
Erare humanum est

Beetje aan ?t knoeien ook met grasjes, eigenlijk een probeersel om grasmatten te maken. Maar wel op een vlies dat makkelijk scheurt en niet al te stug en dik is. Heb nu een 3tal fabrikaten gevonden waarbij het nadeel is dat er twee van oorsprong wit zijn...







Alleen groene 2mm, 4.5mm vezels en wat WS fine turf earth. Zoek nog een aantal testers  ;)

Een leuk klusje, stof verven. Ik heb dit met schuimvlokken gedaan om er loof van te maken. Ik gebruik hiervoor verf van Dylon verkrijgbaar bij Kruidvat, dit is geschikt voor kunststoffen.

Maak een verfbad volgens gebruiksaanwijzing en stop de schuimrubbervlokken erin. Uitknijpen en in koud water gooien. Het zelfde kan met stof. De vlokken maal ik hierna in een gehaktmolen werkt prima en doet niet onder voor WS vlokken.

JohnT