Martin's geknoei met groen..

Gestart door milocomarty, juli 08, 2012, 23:32:40

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Citaat van: milocomarty op november 22, 2012, 01:15:45
Citaat van: ger deguelle op november 20, 2012, 18:12:31
super uitleg kun je zoiets ook  op film zetten stapsgewijs  ::)

Geen idee hoe ik dat met de camera moet oplossen, heb twee handen nodig voor deze boompies. Grootsten zijn een cm of 45

Haha , de minder gelukten gaat Martin op de Kerstmarkt verkopen als kerstbomen.  ;)
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Vandaag 's wat aan het knoeien geweest met als doel heide. Grasmaster met vezels en diverse kleuren fine turf

eerste poging...





tweede poging...





en wat meer paarse Noch meuk erop...





geen volle mat maar losse tufts...





tot zover wel tevreden, decoratiezand in paars besteld en hoop toch een wat fijner resultaat te kunnen halen..

Die laatste pogingen zien er zeer goed uit.
Ton
Erare humanum est

de laatste inderdaad zeer mooi  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Het begint er wel goed uit te zien, maar de paarse kleur zit bij heide op de struiken, en op je foto's zie ik het meer op de grond tussen de struiken. De structuur is volgens mij wel goed getroffen!
Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop


Citaat van: Gerard Wassink op januari 14, 2013, 09:12:13
Het begint er wel goed uit te zien, maar de paarse kleur zit bij heide op de struiken, en op je foto's zie ik het meer op de grond tussen de struiken. De structuur is volgens mij wel goed getroffen!
Gerard


Weet het , viel mij ook op. Nadeel als je het met spuitlijm probeerd. Dit geval kun je toch beter met een kwastje de topjes aanstippen met lijm  ::)

Citaat van: milocomarty op januari 14, 2013, 10:17:46
Citaat van: Gerard Wassink op januari 14, 2013, 09:12:13
Het begint er wel goed uit te zien, maar de paarse kleur zit bij heide op de struiken, en op je foto's zie ik het meer op de grond tussen de struiken. De structuur is volgens mij wel goed getroffen!
Gerard


Weet het , viel mij ook op. Nadeel als je het met spuitlijm probeerd. Dit geval kun je toch beter met een kwastje de topjes aanstippen met lijm  ::)

Yep, word dus een derde poging als ik je een beetje ken. Of misschien met een mal/template van papier of zo met gaten erin en dan met spuitlijm.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Of een plaat inspuiten en even voorzichtig op de struikjes leggen zodat de plaat net kontakt maakt met de struikjes.
Ton
Erare humanum est

Derde poging, nu met paars decoratie zand





qua textuur vin 'k het beter, met een lichte drybrush kon dit 'm wel 's gaan worden...

ik vind het wel wat  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Yep , als je dit ziet zeg je meteen HEI, bij het andere denk ik dat de helft van de mensen bloemen gezegd zou hebben.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Begint er op te lijken Martin!
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Ziet er goed uit Martin .........
Maar nu het addertje , in dit geval onder de heide.......
Zeelucht en heide??? Dat gaat volgens mijn bescheiden mening niet echt samen.
Ton
Erare humanum est