Martin's geknoei met groen..

Gestart door milocomarty, juli 08, 2012, 23:32:40

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dat ziet er goed uit!
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn


Thanks!

Paar nieuwe platen, ben wel klaar met deze module..










Top...
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Dank je Bart ! Weet alleen niet of ik nu teleurgesteld of gewoon pissig moet zijn nu de klant de koop heeft gecanceld..

Beide!

Je hebt als klant trouwens ook bij kunst (wat dit eigenlijk is) een afname plicht of de kunstenaar moet er een zootje van hebben gemaakt (wat zo te zien niet is). Als de koop gesloten is, dus als de bestelling geplaatst is, heb je 14 dagen bedenktijd (maakt niet uit of dat schriftelijk of mondeling is). Daarna, of de kunstenaar moet in gebreken zijn gebleven, moet je de kunst afnemen.

Ik weet niet hoe je relatie met de afnemer is maar je zou hem hier op kunnen wijzen.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

juni 06, 2017, 16:35:04 #456 Last Edit: juni 06, 2017, 16:37:02 by Joop_L
Citaat van: milocomarty op juni 06, 2017, 15:25:52
Dank je Bart ! Weet alleen niet of ik nu teleurgesteld of gewoon pissig moet zijn nu de klant de koop heeft gecanceld..
Dit werk cancelen? Beetje vreemd. Is nagenoeg niet van echt  te onderscheiden. En verder wat Bart zegt.

Ik neem aan dat je voor je bedrijf werkt met contracten, zou je bij dit misschien ook moeten gaan overwegen. Kan je in de toekomst teleurstelling en boosheid mee voorkomen.

Jammer dat ik er momenteel geen tijd en ruimte voor heb, anders had ik het, afhankelijk van de prijs, wel van je overgenomen.
Bovenstaande gaat niet op. Is spoor 1 las ik, als het spoor 0 was werd het anders ;)
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Citaat van: milocomarty op juni 06, 2017, 15:25:52
Dank je Bart ! Weet alleen niet of ik nu teleurgesteld of gewoon pissig moet zijn nu de klant de koop heeft gecanceld..


Ik zou op zijn minst pissig zijn.


Tenzij een goed  reden wordt aangedragen dan komt misschien teleurgesteld in aanmerking.


JohnT

Lijkt mij dat als je aan de opdracht voldaan hebt , dat het niet gecanceled kan worden zonder een betaling , of heb je al een gedeelte vooraf gehad. Had je hier geen afspraken over?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Maar weer eens bezig, product ontwikkeling? De vraag die ik kreeg, is het mogelijk pollen maar dan in meer lagen en meer kleuren te maken, moet kunnen niet?













Op de mols hopen na lijkt het op mijn grasveld voordat ik het de eerste keer gemaaid heb in het voorjaar. Mooi resultaat.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn


wauw
is dat nul?
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

In de basis is het materiaal wat grover, zit te denken om het in 2 types, fijn en grof te gaan verpakken. Zo is het idd wat meer geschikt voor 0 en 1