Martin's geknoei met groen..

Gestart door milocomarty, juli 08, 2012, 23:32:40

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Citaat van: milocomarty op december 18, 2017, 23:22:29
Nope, alleen ongelofelijk druk... ::)

Das een goeie zaak , denk ik  ;)
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Pff, op zich wel..

Zo, gisteren tussendoor wat meer kleurtjes klaar gemaakt, uiteraard ergens op de baan aan het testen..







Eerlijk gezegd ben ik er aardig content mee...

Er gaat meestal zoveel vrije tijd in werk zitten , dat is het probleem. ;D
Mooie struikies Martin.

Ton
Erare humanum est

Nog effe wat knoeien met nieuwe rommel. Het struikgewas in laag en hoog. Nog te komen 12mm pollekes, zowel gewoon als met onkruid en blommekes.
Daarnaast wat testen met meerdaagse pollekes, lengtes van 2 tot 12mm met de look van een mat maar de verwerking van mijn pollekes.













Heel mooi .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Baantje met pukkelspoor aan het bouwen voor een klant..

Weer eens een tussendoortje in de vorm van een project wat al wat tijd gevreten heeft, zijn nu op het boeiende punt van de aankleding.
Wat geklooi met een RTS en daarna de boel maar eens afmaken met veel struikjes en ander wild groen..




















Zat eens wat te kloten met mijn struiken, korter afknippen, losse enkele twijgen gebruiken..









Nog maar eens wat platen dan..klant wil C-gleis, had veel van dat..dus maar een poging gedaan het in te bedden..ondertussen vordert het groen gestaag.


















Maar weer eens wat prutsen met statisch gras en andere producten..














Jammer van dat C-gleis , alhoewel het er met ballast niet eens zo slecht uit ziet, het groen is uiteraard weer erg goed gelukt.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Citaat van: milocomarty op augustus 29, 2019, 13:19:13
Keuze van de klant Jan, hij die betaald bepaalt.. :wink: :lipsrsealed:

Dat snap ik , maar als ik toch een hoop geld uit geef om de baan door een ander te laten maken ........................ je snapt me wel .
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Altijd mooi om weer eens wat van je te zien. Klant is koning wat betreft de rails maar de scenery is top!
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Citaat van: Janbouli op augustus 29, 2019, 18:12:29
Citaat van: milocomarty op augustus 29, 2019, 13:19:13
Keuze van de klant Jan, hij die betaald bepaalt.. :wink: :lipsrsealed:

Dat snap ik , maar als ik toch een hoop geld uit geef om de baan door een ander te laten maken ........................ je snapt me wel .

Niet als je al een kapitaal aan speelgoed hebt staan. Kijk naar de Brandl Noorse baan, das ook pukkels..die kerel had zoveel van die zooi dat verkopen geen optie meer is. Hoor dat vaak van pukkelspoorders, ze hebben zoveel gekocht in de jaren dat een overstap naar 2 rail kapitaal vernietiging is...