Gezocht

Gestart door ger deguelle, januari 04, 2014, 20:48:17

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Citaat van: milocomarty op januari 09, 2014, 23:07:21
Snijmat en knijpers bij den Action, ben je 3 euro kwijt en voor elastiek mep je de postbode in z'n nek, die heb er vaak genoeg aan z'n fiets hangen.....en wat moet je met een figuurzaag  ???

Ja idd voor huisjes heb je geen figuurzaag nodig

Ton
Erare humanum est

Nou Martin, 'n figuurzaag is een ontzettend handig gereedschap.
Je kunt er heel veel mee.
Maar je hebt wel gelijk wat de Action betreft!
Kom op Ger, je laat je toch niet daardoor uit het veld slaan!
Je kunt best veel, dat heb je al laten zien op dit Forum.
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: robboxxx op januari 09, 2014, 17:11:15
Nou Ger.

Ik ben het niet met je eens. Het opgesomde gereedschap heb je hoe dan ook nodig bij het bouwen van een baan. Niet alleen bij zelfbouw van huisjes. Het meeste gereedschap heb je ook nodig bij het in elkaar plakken van bouwdozen.

Helemaal met Rob eens, en dan kun je beter goed gereedschap in huis halen dan troep die je na 5 keer gebruiken kunt weggooien.  Maar Ger  jij doet een ding iedere keer fout , je bent veel te gehaast , als je een idee in je hoofd hebt moet dat de zelfde dag nog uitgevoerd worden . Even nadenken en uitwerken en plannen werkt echt beter hoor, zeker een scratchbuild zul je wat op papier moeten zetten en bijvoorbeeld wat maten en zo van een echt gebouw over moeten nemen. Het maken zelf is niet het werk., Weet zeker dat je van het gebowu wat je nu hebt gemaakt op de foto best wel iets kunt maken , maar wat is bijvoorbeeld die 2e doos er boven op? Wat is je voorbeeld geweest? Heb je foto's bij de hand van wat je wilt maken ? Heb je maten aan de hand van die foto's gesteld?

Ik heb AG Press met behulp van Google Maps en 2 foto's gemaakt , met behulp van de foto's de maten bepaald, en pas na een paar dagen uitmeten en uitdenken hoe ik het ging maken, begonnen.

Van Google Maps


2 foto's van het gebouw.




Uiteindelijk resultaat, het bouwen heeft circa 20 uur gekost.


Modelbouwen is een kwestie van geduld en nog eens geduld Ger  ;)

3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

En idd , voor 5 euro heb je wasknijpers die je ook om kunt draaien voor weer een andere manier van klampen, een snijmat ( moet je echt wel hebben ), elastiekjes  ( gebruik ik zelden ). Figuurzaag heb ik nog nooit gebruikt voor het scratchbuilden. Glasplaat , dikke , heb ik wel voor je als je dat nog niet hebt.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Of sla de ruiten in bij je ex...... Glas genoeg dan  ;).


Ger
nooit opgeven
bij mij zit de afvalbak ook wel eens vol met mislukte dingen
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden