Gezocht

Gestart door ger deguelle, januari 04, 2014, 20:48:17

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ik ben nu al ruim een week aan het zoeken naar een fueling station  voor mijn fueling facility voor op mijn baan .
Ik zoek iets  zoals deze :



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Citaat van: robboxxx op januari 04, 2014, 21:08:07
Die is van Bachmann. wordt niet meer gemaakt.

Kijk eens hier: http://www.ebay.com/itm/VINTAGE-N-BACHMANN-15162-DIESEL-FUEL-SANDING-FACILITY-UNOPENED-SEALED-IN-BOX-/301057325478

Ik heb deze maar dan van Heljan is exact hetzelfde , mag je hebben voor 20 euro Ger , heb ik er ook voor betaald.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: robboxxx op januari 04, 2014, 21:08:07
Die is van Bachmann. wordt niet meer gemaakt.

Kijk eens hier: http://www.ebay.com/itm/VINTAGE-N-BACHMANN-15162-DIESEL-FUEL-SANDING-FACILITY-UNOPENED-SEALED-IN-BOX-/301057325478

Ik heb nooit wat gekocht zo en eerlijk gezegd durf ik dat ook niet en wat gaat me zo iets kosten met alles er op en aan ?
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

januari 04, 2014, 21:19:44 #4 Last Edit: januari 04, 2014, 21:22:02 by ger deguelle
Citaat van: Janbouli op januari 04, 2014, 21:16:37
Citaat van: robboxxx op januari 04, 2014, 21:08:07
Die is van Bachmann. wordt niet meer gemaakt.

Kijk eens hier: http://www.ebay.com/itm/VINTAGE-N-BACHMANN-15162-DIESEL-FUEL-SANDING-FACILITY-UNOPENED-SEALED-IN-BOX-/301057325478

Ik heb deze maar dan van Heljan is exact hetzelfde , mag je hebben voor 20 euro Ger , heb ik er ook voor betaald.

Dat zou mooi zijn jan  heb je daar een foto van jan . Ik weet namelijk wel dat he-jan zo iets heeft zo als boven met het  zand maar niet met het diesel gedeelte
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ja van de doos wel als je dat wilt, moet nog gebouwd worden namelijk.

Gebouwd ziet het er zo uit
en de fueling dock zit er bij, dus exact hetzelfde als die Bachmann van Ebay.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op januari 04, 2014, 21:27:10
Ja van de doos wel als je dat wilt, moet nog gebouwd worden namelijk.

Gebouwd ziet het er zo uit
en de fueling dock zit er bij, dus exact hetzelfde als die Bachmann van Ebay.

Jan die heb ik zelf ook mij gaat het om het diesel feuling gedeelte
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger die diesel fueling zit ook in die doos.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Dus ik bedoel dit gedeelte ik weet dat ik lastig
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: Janbouli op januari 04, 2014, 21:31:18
Ger die diesel fueling zit ook in die doos.

Dan zie je maar weer dat mijn Engels niet zo goed is heb de tekening op mijn schoot liggen  :-[
Dan kan dit topic weg probleem opgelost   :-[ :-[
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ja , dat dus , ik heb Heljan kit 607 en dat zit daar dus ook in, als jij dus kit 607 ook hebt moet je maar eens gaan kijken want dat hoort ook in de doos te zitten, alleen geen afbeelding op de doos . In de doos zitten blauwe , gele en grijze onderdelen , de grijze onderdelen zijn de fueling facility.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op januari 04, 2014, 21:37:00
Ja , dat dus , ik heb Heljan kit 607 en dat zit daar dus ook in, als jij dus kit 607 ook hebt moet je maar eens gaan kijken want dat hoort ook in de doos te zitten, alleen geen afbeelding op de doos . In de doos zitten blauwe , gele en grijze onderdelen , de grijze onderdelen zijn de fueling facility.

Klopt jan wat je zegt  :-[
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op januari 04, 2014, 21:35:39
Citaat van: Janbouli op januari 04, 2014, 21:31:18
Ger die diesel fueling zit ook in die doos.

Dan zie je maar weer dat mijn Engels niet zo goed is heb de tekening op mijn schoot liggen  :-[
Dan kan dit topic weg probleem opgelost   :-[ :-[

Het zijn ook echt maar 4 tekeningetjes voor een best wel complex kitje. Hihi , mooi dat het opgelost is, ik lig bijna op de vloer van het lachen, al die tijd heeft ie m gewoon. ;)
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op januari 04, 2014, 21:41:53
Citaat van: ger deguelle op januari 04, 2014, 21:35:39
Citaat van: Janbouli op januari 04, 2014, 21:31:18
Ger die diesel fueling zit ook in die doos.

Dan zie je maar weer dat mijn Engels niet zo goed is heb de tekening op mijn schoot liggen  :-[
Dan kan dit topic weg probleem opgelost   :-[ :-[

Het zijn ook echt maar 4 tekeningetjes voor een best wel complex kitje. Hihi , mooi dat het opgelost is, ik lig bijna op de vloer van het lachen, al die tijd heeft ie m gewoon. ;)


Dank je jan hahaha Claudia lacht me ook al uit   >:D >:D nu kan ik zoeken naar een mooie Gr. Loods 3  met drie deuren voor onderhoud loks  en nee die heb ik niet  ::)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zo iets  ;)

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf