American Civil War Layout

Gestart door usronald, juni 13, 2012, 12:47:52

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

@Geoffrey; deze 3 zijn 3,45 meter. Maar misschien doe ik er een bakkie bij. Moet ik nu nog even bezien.

@Bart: weet ik, ik wil ook op korte termijn wat gaan bestellen bij deze heren (BTS en Alkem Scale Models van Bernard Kempinski). Zoals je ergens in de BNLS draad kunt lezen heb ik al wel wat rollend materieel gescratched en ben ik met de locs bezig. Ik zal op termijn ook hier daar wat van laten zien :)

Ok, ik was benieuwd aangezien je in je openingspost aangaf dat ze per 3 op een onderstel komen;). Dus ik zag al een 6-9 bakken lange baan voor mij  8)

Oh hemel nee zeg! ;) De vorige 5-bakker heeft genoeg werk opgeleverd. Hoop dat deze daar wat soepeler in wordt. Onderstel zal denk ik zo worden dat er 3 stel poten gekoppeld onder 4 bakken komt. Ik heb genoeg van die zooi inmiddels...... ;D :) ;)

Citaat van: usronald op juni 14, 2012, 09:22:48
Shit...... je wist het ;) Oh ja Gerard, ik heb net een officiele waarschuwing gehad op BNLS. Ze hebben daar nu een "eeuwig durend ooftopic draadje" waar gistermorgen uit verveling door anderen en mij wat oubollig gereageerd werd. Ik had geschreven: "Aaah... even lekker gepoept" nav iemand anders die had geschreven dat hij geplast had. Dat leverde eerst veegacties op en vanmorgen dit:

Hallo Ronald,

Vanmorgen vroeg heb je ondanks eerdere waarschuwingen in het topic, berichten refererend aan ontlasting, geplaatst in ?Het eeuwig durende off-topic draadje?.

Hiervoor krijg je een offici?le waarschuwing. Deze blijft drie maanden gelden. Drie waarschuwingen leiden tot een tijdelijke ban.

Met vriendelijke groet,

BNLS moderatoren.


Verschrikkelijk toch?

Ja, je moet ook gewoon in ??n keer luisteren Ronald, en je mond houden als de mod's dat zeggen, anders wordt je gekick't...  "berichten refererend aan ontlasting"... Hoe verzinnen ze het? En dan mag je daar ook niet in het publiek tegen in gaan hoor, anders worden ze boos!

pffffttt, mij zien ze daar niet meer terug voordat het voltallige bestuur en het hele moderator team worden vervangen.

Zo, nu ga ik mij even fijn ontlasten.... ;D

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Wow 9 bakkies ....................piece of cake toch Ronald ;D

Citaat van: Gerard Wassink op juni 14, 2012, 12:38:31
[
pffffttt, mij zien ze daar niet meer terug voordat het voltallige bestuur en het hele moderator team worden vervangen.

Nou Gerard, wat ik wel weet nu is dat je gewoon direct terug mag komen. Je moet je alleen opnieuw conformeren aan de forumregels. En dat wil je tot nu toe blijkbaar zelf niet.
Maar goed, dit is mijn nieuwe-baan draadje en geen BNLS  :) en gaan we lekker verder over die nieuwe baan, Gerard. Even goede vrienden, ik kijk je er niet boos om aan, wat daar ook gebeurd is. Als je je hier beter voelt is dat gewoon prima!

Citaat van: milocomarty op juni 15, 2012, 00:57:04
Wow 9 bakkies ....................piece of cake toch Ronald ;D

Gek... echt niet! ;)

Citaat van: usronald op juni 15, 2012, 11:44:51
Nou Gerard, wat ik wel weet nu is dat je gewoon direct terug mag komen. Je moet je alleen opnieuw conformeren aan de forumregels. En dat wil je tot nu toe blijkbaar zelf niet.

Er is sprake van een enorme mate van machtsmisbruik bij de 'heren' van BNLS. De forumregels heb ik onderschreven door lid van het forum te worden. Men stelt nu dat ik dit EXPLICIET nogmaals moet doen alvorens weer te worden toegelaten. Dat heb ik inderdaad geweigerd. Het grenst aan vernedering om op die manier met je klanten om te gaan.

Mij gedane toezeggingen worden blijkbaar even niet genoemd, en in ieder geval niet nagekomen. Je hebt misschien wel iets gehoord van mensen daar, maar wees je er van bewust dat ze slechts hun eigen kant van het verhaal vertellen...

In de tussentijd is mijn mailserver een keer omgevallen, dus ik kan je de mailwisselingen niet meer laten lezen, maar echt Ronald, neem van me aan, de honden lusten er geen brood van.

Gerard

Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Gerard, ik geloof je.... heb nual wel zoveel dingen links en rechts gehoord dat die van jou echt niet anders zijn ;)

Maar laten we terugkeren naar de dagelijkse beslommeringen van een baantjesbouwer :)

Goed idee, 't was goed om het effe kwijt te kunnen, maar zullen we nu aan John vragen of hij de off-topic's weg wil doen?

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Nee hoor, 't is het "andere" forum niet. :)

Citaat van: Gerard Wassink op juni 15, 2012, 14:49:45
Goed idee, 't was goed om het effe kwijt te kunnen, maar zullen we nu aan John vragen of hij de off-topic's weg wil doen?

Gerard

Is dit serieus bedoelt?
Geen probleem hoor is zo gebeurt, blijft het draadje wel schoon, wat de leesbaarheid bevordert.

JohnT

John, je mag 't van mij laten staan hoor :)

Nu je minder tijd nodig bent op het net kun je ook wel een paar bakkies meer bouwen  ;)

Wat een hoop kinderachtig gedoe is het toch allemaal daar op bnls hoor... Ik deel jou meningen die je daar hebt laten hoor zeker. Maar goed, hier lekker bouwen en gezellig kletsen. Ik vind dit toch een erg gaaf onderwerp en hoop hier dan ook nog veel te zien van je. Wat betreft die haven, lijkt me gaaf om de grootste versie te kiezen, dat je een mooi groot zeilschip kwijt kan, of iig een deel er van. :)

Gr Ivo

Ik zag dat je vertrokken was op bnls, daarom ga ik je hier volgen.
(zie dat ik niet de enege ben) ;)
Gr Henk