American Civil War Layout

Gestart door usronald, juni 13, 2012, 12:47:52

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dat is mooi zeg!!!!!
Mijn complimenten aan Wanda.
Ton
Erare humanum est

Da's mooi geworden!!
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

mijn bek viel open zo mooi super wanda
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Ik zal de complimenten doorgeven :) Dank jullie!

Ziet er prachtig uit het gebouw.
Je treft het maar met zo een vrouwtje  :) :)
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Prachtig hotel Wanda. Ronald stond het hotel zo dicht bij de rails ? Daar kan een mens niet eens lopen ??
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Prijs rijden voor de machinisten. 
meneertje 10 punten,
mevrouwtje 15 punten
;)
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Dank mannen! Ja, het hotel schijnt redelijk dicht bij het spoor gelegen te hebben. Er komt een pad langs, de hekjes zijn nu misschien iets te lang  ;)

Heeft even geduurd maar langzaam gaan we weer de goede kant op. Nu 1 week na de operatie kan ik weer kleine dingen doen. Ik kreeg vanmorgen wat decals binnen gemaakt door onze vriend Ewout van Team Mitropa. Heb ze er dan ook direct opgezet als opzet:



Nog wel een waasje maar ze zitten er net op en zijn nog niet droog. Stoer he? ;)

Netjes , zo iets heb ik ook nodig.
Btw die lok van mij is nog steeds niet binnen....week 5
Ray van TFS wilde feedback hebben dus ik heb hem meegedeeld dat ik de lok nog steeds niet binnen heb.
Ton

Erare humanum est

Zijn custom made naar eigen ontwerp ;)

Hi Ronald, welkom terug. Goed te horen dat je de hobby weer aan het oppakken bent. Mooie decals. Dat waasje trekt wel weg denk ik.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Citaat van: dutchbuilder op februari 23, 2013, 15:02:16
Netjes , zo iets heb ik ook nodig.
Btw die lok van mij is nog steeds niet binnen....week 5
Ray van TFS wilde feedback hebben dus ik heb hem meegedeeld dat ik de lok nog steeds niet binnen heb.
Ton

Die ligt wss bij de douane hier..... bereidt je maar voor ;)

@Bart; dank je! :)

Hoi Ronald, had nog weinig gezegd over jouw baan, maar bij dezen: heel mooi en erg fraai dat heel veel zelfbouw is of het aanpassen van materieel! Balen van de rug en hopelijk ga je inderdaad weer snel de goede kant er mee op. Sterkte met het herstel!
Lars-NYC-Erik

Fan of lightning stripes and noodles