Lostcreek RR in On30

Gestart door johnlostcreek, augustus 05, 2013, 01:16:47

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Kathy Millat , haar video's zijn zeer de moeite waard , zij is de vrouw die er voor gezorgd heeft dat de NMRA convention in 2022 naar Engeland komt.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

2022???? Dat duurt dan nog wel even.....
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Citaat van: BvDoorn op september 30, 2016, 22:03:07
2022???? Dat duurt dan nog wel even.....

Is dan ook pas de 2e keer dat dit buiten america gehouden wordt.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


maart 11, 2017, 13:01:30 #439 Last Edit: maart 11, 2017, 13:12:05 by johnlostcreek
Na een totale modelbouwdip Lostcreek baan gesloopt.  Heb geen tijd en zin meer om het project af te maken.
Stond eigenlijk ook wat in de weg wegens verbouwing van mijn zolder, de helft inleveren qua ruimte om zo ook andere spullen netjes op te slaan..

Maar niet getreurd. Als mijn zolder weer in orde is start ik weer en dan ga ik verder met kleinere baantjes. Is al werk genoeg om dat af te maken.
Zal voornamelijk On18 worden omdat daar minder ruimte voor nodig is. Of een kleine module in On30. We zien wel.


:)
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Altijd jammer, afbreken i.v.m ruimte gebrek. Hier is het net andersom. Krijg iets meer ruimte :D Maar ook eerst de zolder afwerken. (rotwerk)

Succes met de zolder en komende projecten. ;)
Groeten Joop, machinist Lelystad.


inderdaad, jammer
we hopen dan maar op een leuk vervolg 0n18 of 0n30 beide zijn leuke dingen mee te doen
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Hi John, Leuk weer van je te horen. Ben benieuwd waar je na je zolderopruiming mee gaat beginnen.

Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Bedankt allemaal.
Geeft de bouwer weer moed  ;)
groeten John LC

www.lostcreek.nl

bouw dipje had ik ook last van, nu gaat het weer beter 8)

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Hoi John.

Dippen en dipjes zijn er om er weer uit te komen, veel plezier met de nieuwe start.

Groeten van René.

 ;)
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Mooi dat je de draad weer oppakt. Ook ik ken van die dipjes of het werk wat in de weg zit of gewoon de dingen die rond het huis moeten gebeuren.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Hi John,

zag stiekem op FB je nieuwe vorderingen al en dacht laat ik hier ook weer eens kijken. Moet eerlijk zeggen dat het wel weer kriebelt! ;D Fijn dat je iig weer aan de gang bent, nu ik nog... ::)
Grtz Robin.