Oktorail! Een tijdreis door de industrie

Gestart door milocomarty, maart 23, 2013, 21:21:18

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Thanks voor de support mensen, niet alleen het financiele geschil maar ook het gebrek aan communicatie is voor mij doorslaggevend om er niet verder mee te gaan, laatste bouwweek de eerste week van juli en heb na het sturen van diverse mails geen enkel bericht terug mogen ontvangen over hoe en wanneer het verder moet. Zijn voor mij meerdere werkzaamheden in te plannen (lees interieurbouw) en ik wil graag van m'n klanten weten waar ik aan toe ben en op welke tijden ik werkzaamheden kan in plannen. Mijn prioriteit in de bedrijfsvoering ligt toch echt in de interieurbouw / meubelmakerij en dit project was voor mij al schipperen met m'n tijd. 3 dagen hier 3 dagen Oberhausen week in week uit met een daggie weekend. Nu ben ik wel gewend om 6 dagen in de week te werken maar het niet op de hoogte houden wanneer er weer werkzaamheden zijn in te plannen waren voor mij de druppel. Moet een continuiteit in de bedrijfsvoering hebben en de kachel moet uiteraard blijven branden...

Heeft misschien een voordeel, kan nu meer tijd besteden aan de bouw van Mara Harbor voor OntraX....

Citaat van: milocomarty op september 02, 2013, 21:56:49
Heeft misschien een voordeel, kan nu meer tijd besteden aan de bouw van Mara Harbor voor OntraX....

:D Gesproken als een ware ondernemer, positief en optimistisch!  :D
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop


Heb niet meegekregen wat er gebeurd is ,maar begrijp dat het lullig is.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


februari 08, 2014, 03:29:24 #66 Last Edit: februari 16, 2014, 17:24:25 by milocomarty
Effe een mededeling, 7 maand nix aan gedaan , zelfde tijd ook geen munten gehad voor werk in de weken ervoor...


Bij deze laat ik even weten dat na een goed gesprek afgelopen woensdag al onze zakelijke geschillen zijn bijgelegd. De betaling door hun gedaan is en er onder wat gewijzigde condities aan het project wordt verder gewerkt. Uiteindelijk heb ik toch mijn naam verbonden aan het project en wil deze toch tot een goed einde brengen...

Dat is mooi om te horen Martin  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Super Martin,
Proficiat dat jullie er goed uitgekomen zijn.

Jaap

ps. alleen jammer dat zij daar Puko C gleis gebruiken.


Now, if you'll excuse me. I'm a busy man.
I have a NG logging railroad to run.

Alsnog gefeliciteerd jongen.
Nu maar hopen dat je snel die zooi kan verkopen, toch?
Hans, liefhebber On30 + H0

Goede zaak Martin. gefeliciteerd. :D

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Ben zelf ook zeer content dat we uit deze impasse zijn gekomen, is ook voor een deel mijn goede naam die ten grabbel werd gegooid..

Hans, verkoop er niks alleen mijn tijd  ;)

Mooi Martin, ff door de M Meuk heen werken. Hij is een hele grote M dealer als ik het goed begrepen heb.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N