Oktorail! Een tijdreis door de industrie

Gestart door milocomarty, maart 23, 2013, 21:21:18

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hoi allen,

heb afgelopen vrijdag de beslissing genomen om in duitsland een 310 vierkante meter project van landschap te gaan voorzien. De baan is voor een permanente tentoonstelling in het Grugga Park in Essen. http://www.oktorail.de/. Ondanks dat het geen US baan is heb ik toch de intentie jullie op de hoogte te houden van de bouwvorderingen....
Heb er zelf ook wat plaatjes geschoten, en zoals jullie zien is het geen klein projectje. Maar ben er van overtuigd dat het tot een goed einde komt. Wil jullie in deze topic op de hoogte houden van de voortgang...












Wouw wat een plek dat moest je priv?  ook moeten hebben  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

dat is groot zeg
geweldig gewoon
volg je graag

gr rien mazarron

 :o
Damn Martin.... Krijg je nog wel tijd voor je overige werk en je eigen baan?
Jeroen

Gaat wel goed komen Jeroen, om eerlijk te zijn is dit een commercieel projekt. Of ik nu meubels bouw of een landschap en krijg er pegels voor dat is me om het even. Kost me 2 dagen in de week tot eind juli..

Geweldig Martin, we zullen maar een uitzondering maken wat betreft niet Amerikaans , maar dan wel ons goed op de hoogte houden  ;)
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Dat was duidelijk Martin, dat dit commercieel is. Maar geweldig dat je werk met hobby nu kan combineren!
Ik ben benieuwd naar je vorderingen daar!
Jeroen

Gefeliciteerd Martin, een mooi project.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Mooi project Martin, maar pas wel op als je hobby je werk wordt dreigt het gevaar dat je je hobby niet meer leuk vind ik spreek uit eigen ervaring! Had een mooie aquariumhobby maar het was ook mijn werk. Na thuiskomst van het werk had ik geen zin meer in mijn eigen aquarium met alle gevolgen van dien. Voordeel was wel weer dat ik toen de treinen weer opgepakt heb.

JohnT

Dus conclusie, Martin zou een aquarium moeten nemen :)
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Daar heb ik idd over gedacht John. Aan de andere kant ontwerp en bouw ik nog steeds met veel plezier meubeltjes wat toch eigenlijk ook als een soort hobby begonnen is. Werd me hier een aanbod gedaan wat ik eigenlijk niet kon weigeren in deze barre economische tijden..

Geweldig Martin,
Hobbyen en er nog betaald voor worden ook.
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Wanneer is de geplande opening, dan kunnen we er eens met zijn allen naar toe. Er zal toch wel koffie en een biertje te krijgen zijn straks...

Hehe bier zat in dat land  ;)

Bij deze dan maar wat plaatjes, eerste stuk links van de ingang  ;)













En wat plaatjes van Roy's hoogoven complex, ben effe de achtenaam van deze Zwitser vergeten...










Heftig!!!

jij ben voorlopig van de straat, zo te zien.....

Ton
Erare humanum est