Oktorail! Een tijdreis door de industrie

Gestart door milocomarty, maart 23, 2013, 21:21:18

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ziet er , afgezien van die rails, realistisch uit.
Niet van die gemanikuurde grasveldjes als dat je op andere europeese banen ziet.
ik weet het....die rails kan jij niets aan doen!
Wat vinden onze deutsche freunden er van?

Ton
Erare humanum est

Der chef heb het nog niet gezien, volgende week maar weer 's leuk verder spelen met dat 70kV ding (het jeukt me nu nog  ;)), grappig ook om vezels in balen van 5kg te zien en te gebruiken..
Tja die rails  :o ;D

Dat oogt goed  :) maar inderdaad, die rails :(. Dat wordt nog een heel karwei om dat een beetje redelijk in te passen.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Heel mooi Martin, je handtekening is duidelijk zichtbaar.  Echt een verbetering met de gemiddelde permanente tentoonstellingbaan. Hopelijk krijg je idd die pokdalig rails nog een beetje toonbaar.  ::)

Groet,
Paul

Aj yep  :o ::) die rails...hopelijk verlangen ze dat niet van mij  ;)


Hoi,

Plakband laten zitten en dezijkanten minder schuin maken met b.v. Knauf Reno (hardschuim uit een potje). Na drogen donkergrijs verven en vervolgens met Busch ballast (meende 7079) instrooien. Die ballast is afgestemd op C-rails. Geeft een stuk beter beeld en is niet de grootste moeite. Heb het zelf ook gedaan (zie mijn website voor de foto's)

Gino

Ik zie dat de pagina en kwestie iet werkt, zal er straks naar kijken.
Southern - Serving the South - Fremo-style

Citaat van: Gino Damen op mei 23, 2013, 19:33:22
Hoi,

Plakband laten zitten en dezijkanten minder schuin maken met b.v. Knauf Reno (hardschuim uit een potje). Na drogen donkergrijs verven en vervolgens met Busch ballast (meende 7079) instrooien. Die ballast is afgestemd op C-rails. Geeft een stuk beter beeld en is niet de grootste moeite. Heb het zelf ook gedaan (zie mijn website voor de foto's)

Gino

Ik zie dat de pagina en kwestie iet werkt, zal er straks naar kijken.

Gino, op een doorsnee huis tuin en keuken spoorbaantje zal dat geen probleem zijn , maar ik denk dat we het hier over honderden meters rails hebben!

Ton
Erare humanum est

Tja, wie mooi wil zijn moet pijn leiden. Maar geloof me het gaat sneller dan je denkt. Een andere optie is om uit hardschuim (dat vloerspul) met een schuine kanten snijder smalle strookjes te maken waarmee je de zijkanten opvult. Die je dat niet dan kost je dat bergen ballast die vaak in de kern ook nog eens niet verlijmd blijkt te zijn (rara).

Gino
Southern - Serving the South - Fremo-style

Hmm zolang der chef me blijft betalen maakt ook dat me nix uit  ;)


ziet er goed uit , je zou die koeien eigenlijk eerst moeten plaatsen en dat grassen , dat zinken ze meer in het gras.

Ton
Erare humanum est

Mooi om te zien
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dat ziet er eeeerrrrg realistisch uit. Heel mooi!
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Die super begrasser loont zich zo te zien. Erg realistisch weide werk.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N