Mara Harbor

Gestart door milocomarty, maart 07, 2013, 01:08:23

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Zo, laatste schuurtje op de steigertjes geplant, leuk hokkie met tarpaper op de wanden en golfplaten op het dak. Nog een paar kleine dingen, 2 raampies in de witte hutten en wat poeiers op de golfplaten dakkies kan ik de boel schoon maken en eens beginnen met het water en golfies...










Niks de boel schoon maken, perfect zo!
Hans, liefhebber On30 + H0

Dat tarpaper ziet er goed uit Martin , is dat tissue of gewoon karton of schuurpapier, enlighten us.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Mooi werk Martin, misschien nog wel een leuk idee om wat palen op het golfplaten dak te leggen tegen het wegwaaien. Deze palen dan aan de uiteinden met staaldraad langs de zijwanden naar beneden laten lopen en vastmaken?

JohnT

Eh waarom, die dingen zitten vast gespijkerd  ???

Zo, raampies zitten erin, nog een stormluikie ernaast, moeten maar zien hoe we die van de steiger dicht gaan krijgen  ::)...Daarnaast nog een aantal boompies klaar gemaakt met een RTS greenkeeper 15 kV, zit zo'n raar tuitje bij maar op de een of andere manier werkt die erg goed om de fijne 1mm vezeltjes als naaldjes aan te brengen...














Naaldbomen bij de kust?
Die worden binnen no time bruin.
Toch?

Ton
Erare humanum est


Stormluiken maak je van de binnenkant dicht , toch Martin  ;)
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Hang anders wel een soort van pikhaak aan de wand  ;) ;D

Citaat van: milocomarty op december 11, 2014, 00:44:46
Waarom ?

https://www.google.nl/search?q=coast+of+maine&espv=2&biw=1600&bih=799&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=tNqIVOvMGIW6UfyehNAL&ved=0CDoQsAQ#imgdii=_

I stand corrected.

Wat dat luikje aangaat , kun je de huisjes niet een stukje opschuiven?
Zo te zien heb je nog ruimte naar achter.
Dan heb je een loop gedeelte om het luik dicht te doen....wel een hekje ervoor maken dan....health and safety.

Ton
Erare humanum est

Mooie foto reportage. Mijn diepste complimenten het ziet er bijzonder realistisch uit. Ik zou een pikhaak aan het schuurtje ophangen zodat je met die het luik dicht en open kan doen. Elke zelfrespecterende visser heeft wel zo'n ding  ;)
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Citaat van: dutchbuilder op december 11, 2014, 09:55:45
Citaat van: milocomarty op december 11, 2014, 00:44:46
Waarom ?

https://www.google.nl/search?q=coast+of+maine&espv=2&biw=1600&bih=799&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=tNqIVOvMGIW6UfyehNAL&ved=0CDoQsAQ#imgdii=_

I stand corrected.

Wat dat luikje aangaat , kun je de huisjes niet een stukje opschuiven?
Zo te zien heb je nog ruimte naar achter.
Dan heb je een loop gedeelte om het luik dicht te doen....wel een hekje ervoor maken dan....health and safety.

Ton

Denk dat die oplossing te makkelijk is. Op de manier zoals het nu is, is  het juist leuk om een andere manier te  verzinnen om het luikje open te krijgen.  Zo kan je nog meer items/detail toevoegen bv vlotje in het water met een trapje erop. Trapje zo hoog dat het luikje alleen met hoogwater open en dicht is te maken  lol  ;)
groeten John LC

www.lostcreek.nl


Kan zijn John, maar denk dat de gemiddelde visser liever geen schoren op z'n steiger heeft..en een beetje prototypisch werk ik wel..