Mara Harbor

Gestart door milocomarty, maart 07, 2013, 01:08:23

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Thanks Bart !

En dan zitten er deuren in de locloods, staan er schuttingen en zitten er roestige borden op de muur......













Zou niet weten of ze van voor 1930 en oostkust zijn...och..
Doorkijkje...




heel mooi martin  :)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dat ziet er mooi uit.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn


Nope, John werkt aan de loods verder, zijn van Grandt Line volgens mij..

Wat aan het knoeien geweest met het steigertje, had nog een schijtdoos liggen die uit de hoek komt waar de radius niet klopte...recyclen is het keywoord tegenwoordig  ;)..







En op de Warley show voor meer dan 60 pond figuren van  Aidan Campbell and Langley Models gekocht...alles witmetaal..

De eersten in de primer..






Dat heet nou een grof gebreide trui  ;D
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Goeie plek daar op de steiger voor 'n Outdoor House!
Hans, liefhebber On30 + H0

moet je alleen nog bruin water maken.......snif..

Ton
Erare humanum est

Maar verder met het schijthuis, is zover wel af, misschien nog een droog borsteltje over het dak...wat verf op een 2tal figuren gekwakt en een begin gemaakt met het afbouwen van de 2 schuurtjes...leuk mini scenetje, visser Pete lurkt wat aan z'n pijp met z'n trouwe hond aan zijn voeten, vaar ik nog uit vandaag .. ..










Zo van dichtbij zijn die poppetjes toch aardig grof...

Ton
Erare humanum est

Och, je kunt ook van meer tekening spreken...leeft meer als die gladde veel te dunne Preiser meuk..met het blote oog zie je het niet..

Idd
Erare humanum est

Ze hebben karakter , zeg je dan  ;)
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

het ziet er weer mooi uit martin
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Schijthuissie op z'n plek, paar poeders op het dak nog..wandjes bekleed, hoekies gedaan, windveren nu nog wat echte cedar shakes op het dak, effe met het handje plakken, stuk voor stuk..nog een schuurtje erbij denk ik op de hoge steiger, golfplaten dakkie.......bevalt me wel dit stukkie..