Mara Harbor

Gestart door milocomarty, maart 07, 2013, 01:08:23

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ben het daar niet helemaal mee eens, kleinere lens betekend minder licht. Vooral bij het maken van foto's van modelbanen is dat toch wel een pre, daarnaast heeft zo'n lens veel meer scherpte diepte, meer mogelijkheden om de witbalans in te stellen etc etc.....maar ja als je 'm altijd op auto stand hebt staan is een point and shoot ook prima  ;)

En ook bij dat laatste (de autostand) zit er wezenlijk verschil tussen mijn spiegelreflex Canon 550D en de kleine Nikon coolpix S3500 die we afgelopen Amerika vakantie erbij mee hebben gehad (speciaal voor Wanda). De eerstgenoemde maakt echt de mooiste foto's van de twee, en ook onder minder licht doet hij het veeeeeeeel beter ;)

Voor het gemak de kleine, maar voor de mooie foto's toch echt de grote ;)

Als ik mijn foto's bekijkt op de TV (grootbeeld) zijn ze best scherp.
Nogmaals, 'n tevreden foto-hobbyist!
Hans, liefhebber On30 + H0

Och het is maar wat je wilt....

En het was me nog niet groen genoeg...lekker aan het plakken met eigen merk pollen, struiken en stukkies mat, makkelijk als je ze zo uit je voorraad kunt trekken....de kleine Preiser moet nog wat meer geschilderd worden.....












Citaat van: milocomarty op november 07, 2014, 01:20:19
...de kleine Preiser moet nog wat meer geschilderd worden.....

Zo te zien heeft die net een Grolsch uit het schuurtje gehaald!  ;)
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop


ziet er weer heel mooi uit .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

 Merci !!

Langzaam cm voor cm gaat het vooruit. Ondanks het graskanon vind ik het op deze wijze subtieler en minder rommelig werken. Gebruik van de de grasmaster is leuk als je een kale baan hebt..












Martin niet dat ding maar jij bent de Grassmaster, of moet ik zeggen Greenmaster  ;)
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

heel mooi Martin ziet er echt uit
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Thanks !!

Heb het probleem dat ik door blijf gaan in het detaileren van het groen spul. Vond wat verpakkingen  Mininatur / Silflor loof terug en heb hier en daar wat kleine stukkies tussen de rest geplakt ...













Al het spul is uit hun 1:160 lijn..


Ik zou dit geen probleem noemen Martin tenzij je in tijd nood komt voor andere dingen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Super!
Hans, liefhebber On30 + H0

Noem het ook geen probleem verder Jan maar wanneer is het genoeg  ???

Ondanks dat ik hoofdzakelijk stoom heb rijden  ??? heb ik een tijd geleden een S4 HO diesel smet geluid gekocht voor een 100 dollar..ben dat ding maar eens aan het ombouwen naar een 0n30 boxcab......







Karton met styreen profielen en hout. Nog niet zeker of het een wat backwoods houten look krijgt of een volledige metalen cab.....