Mara Harbor

Gestart door milocomarty, maart 07, 2013, 01:08:23

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tjee, wat een tempo....... Mooie plaatjes Martin, totaal geen overkill.
Mijn omplimenten ho je elke kee weer de compositie van die gebouwen goed weet te vinden. Het ziet er gewoon realistich uit.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Hi Martin,

Mooi overzicht, geweldig.


Gr John LC
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Ben zelf altijd weer verbaast waar je de modellen voor de huisjes vandaan haalt zoveel variatie, mooi hoor.

JohnT

Kan alleen maar aansluiten, heel erg mooi.

Groet,
Paul

Merci mannen, ben ook aardig tevreden over het stenen / asphalt /beton straatje, misschien nog een wash en wat drybrush..

John, blijft me zelf soms ook verbazen over het gemak waarmee ik het uit m'n duim zuig...

@ John, had het gebouwtje met de grote deur eventueel als verdwijnpunt voor je autootje gebruiken, door het gebouw achter de achtergrond om te keren. Lijkt je dat wat ??

Great!!!
Grote klasse, Martin.
Inderdaad, veel variaties in gebouwen en ook in kleur, heel realistisch!
Uhhhhhh, open dag bij jou, 'n soort generale mettertijd?
Hans, liefhebber On30 + H0

Kan Hans, heb eigenlijk om te testen ook al een dag in Emmen half vast staan ....

HMMMMMMM....kan het niet nog wat verder weg!! >:D

Ton
Erare humanum est


Och erm! vind ge'ut get kamiel!!!

Ton
Erare humanum est

 ;D

Test rit in beurstopstelling in Emmen, als ik het goed heb 1ste weekend van maart, wou 'm met een week of 2 opstellen om te test rijden, als iemand dat leuk vindt om te doen issie welkom  ;)

Als ik tijd had.... misschien ben ik in Emmen. heb wel toegezegd maar weet nog niet waarmee.

Citaat van: milocomarty op december 29, 2013, 15:31:49
Maastricht  ??? ;) ;D

Dat zou mooi zijn , vinden Ger en Robbox vast ook wel  ;D ;D ;D
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Pff, is daar een beurs  ???

Zo eindelijk klaar met het schilderen van grond enzo, paar kleinere details en touch-ups te gaan. Vandaag maar eens een herverbouwing van de lokloods. De latje voor latje , plank voor plank duurt me te lang, of ik heb er gewoon het geduld niet voor. Daarom de hut maar 's uit het bekende 3mm zwarte foamboard gesneden en een begin gemaakt met beplanken. Grote delen van de binnenkant uiteraard goed zichtbaar dus die eerst.

Vond daarnaast op het net een leuk voorbeeldje van een bekolings installatie /schuurtje daar ook maar effe wat voor gesneden zodat ik een idee krijg hoe het staat, komt een platform voor om het beladen /ontladen makkelijker te maken, gelijk een extra optie om met kolen beladen gondala's te rijden. Schuurtje is losjes gebaseerd op een hut van de B&SR Railroad...http://twofootartist.com/bsr-coal-sheds/

Verder het water maar 's van een blauwig bruin zwart kleurtje voorzien en de eerste laag blanke hoogglans acrylverf derover gejast...

Weer veel plaatjes, hoofdzakelijk om de daklijnen en verborgen scenes te bekijken...















Heb besloten dat de lokloods wit wordt, waarschijnlijk met een roestig golfplaten dak...





Tijd voor bier !

Citaat van: milocomarty op december 29, 2013, 23:57:24
Tijd voor bier !

Toch wel uut Grol he? Of nait den?
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop