Mara Harbor

Gestart door milocomarty, maart 07, 2013, 01:08:23

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Mooi foto`s van de put. Je kan er dus gras in maken, is in al die jaren komen aanwaaien lijkt het.

Gr John LC
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Laatste loodjes bij een 1:1 klus, vandaag nog wat spuiten. In de droogtijden maar wat knoeien aan het baantje..ballasten, aarde en een begin met het schilderen van de rotsies....





De mix van chinchilla- , zilver-, speelzand en de grovere steentjes uit de dierenwinkel gaven me wat kleur betreft wat kopzorgen. Zaten me wat dat betreft teveel kleurtjes in de mix en eigenlijk vond ik dat maar nix. Dus maar wat aan het deppen en drybrushen gegaan met 3 kleurtjes latex...lekker cheap en goed mat..met een laatste drybrush met titanium buff dark...





zelfde methode op al het zand en omliggende zooi..



Tussendoor ook nog wat aan het prutsen met de beton kleur van de draaischijf pit, her en der wat weathering en gras en onkruid in naden en barsten..







Daarnaast ook de eind modele voor de fiddle voorzien van ballast en in een eerste laag RAL 7006 latex gezet...





Hopelijk kan ik al deze zooi met  Xmass afmaken zodat januari and februari overbijven voor het bouwen van pandjes en diverse groenmeuk.........deadline maart  ::)..

Kwijl ...nice!!!!

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op december 23, 2013, 00:07:56
Kwijl ...nice!!!!

Ton

Ja  dat dacht ik ook , top notch Martin, had misschien beter een trip naar jou kunnen maken ipv naar Miniatur Wunderland in Januarie  ;)
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Wouw super man
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Pfff... unreal... of juist wel real!! Dan voel ik toch wel een minderwaardigheidscomplexje opkomen, dit is heel erg mooi..
Meer bouwer dan rijder. Huidig project: modulaire cirkelbaan Polar Express

hi Martin,

Ziet er al goed uit zo, geweldig  :)

Gr John LC
groeten John LC

www.lostcreek.nl


Citaat van: Janbouli op december 23, 2013, 01:30:19
Citaat van: dutchbuilder op december 23, 2013, 00:07:56
Kwijl ...nice!!!!

Ton

Ja  dat dacht ik ook , top notch Martin, had misschien beter een trip naar jou kunnen maken ipv naar Miniatur Wunderland in Januarie  ;)

Je mag altijd aanwaaien  ;)

Citaat van: Maarten op december 23, 2013, 09:04:05
Pfff... unreal... of juist wel real!! Dan voel ik toch wel een minderwaardigheidscomplexje opkomen, dit is heel erg mooi..

Niet doen, ieder werkt binnen z'n kunnen. Telkens proberen de lat weer wat hoger te leggen kom je uiteindelijk op een goed resultaat..


Hi Martin,
Mooie zooi, zo!
Ziet er zeer goed uit.
Vraagje: deadline maart???
Hans, liefhebber On30 + H0

De locloods gaat er ook goed uit zien.
hou ik wel van dat echte "scratsbuilding"  ^-^

Gr John LC

groeten John LC

www.lostcreek.nl